Deadwood S1 - Round 2. Det ser ud til at det stadig er den svenske udgivelse hos cd-wow der er billigst. Men dvdbargain ser ud til at være nede, så jeg kan ikke finde nogle sparelinks. great.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
"Du har søgt om optagelse på Fransk som tilvalgsfag/sidefag ved Syddansk Universitet i Odense. Desværre må vi meddele dig, at der ikke i år vil blive optaget studerende på Fransk på grund af for få ansøgere"
For crying out loud! I gymnasiet kunne jeg ikke få højniveau fransk på grund af for få ansøgere. Da jeg så ville have det på universitetet som hovedfag kunne jeg ikke komme ind på grund af for få ansøgere, så jeg valgte tysk i stedet. Sidste år blev der så oprettet et fransk-hold, men der studerede jeg jo tysk. Nu vil jeg over på sidefag i fransk, men kan ikke komme ind på grund af for få ansøgere. Hvordan fanden kan det være at jeg altid rammer ind i sådan noget. Nu har jeg så oven i købet været inde på en side hvor der står at der er 18 ansøgere på fransk-studiet Odense i år..enten er det forkerte tal, eller også er det mig der ikke forstår at læse dem, for 18 burde være mere end nok.
Nå, men medmindre at noget er gået helt galt i deres administration bliver jeg nu nødt til at vælge et andet sidefag. Hvis ks og lagoni vil have mig, kommer jeg nok over på Engelsk. Håber det er ok?
Og med hensyn til fransk? Ja, det må vel lykkes før eller siden at jeg faktisk kan komme til at læse det, evt. på åben uddannelse om nogle år..men hvis jeg får flere "på grund af for få ansøgere"-svar går jeg amok.
#153 Så er det nok ikke nu, at jeg skal sige at jeg lige har fået en meddelelse fra SDU om, at de forventer at jeg bliver optaget på kandidatuddannelsen på amerikanske studier.
Nu håber jeg bare, at de sidste to prøver af min bacheloruddannelse er bestået.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#151 DarkLight 19 år siden
Det ser ud til at det stadig er den svenske udgivelse hos cd-wow der er billigst. Men dvdbargain ser ud til at være nede, så jeg kan ikke finde nogle sparelinks. great.
#152 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#153 bobber 19 år siden
Desværre må vi meddele dig, at der ikke i år vil blive optaget studerende på Fransk på grund af for få ansøgere"
For crying out loud! I gymnasiet kunne jeg ikke få højniveau fransk på grund af for få ansøgere. Da jeg så ville have det på universitetet som hovedfag kunne jeg ikke komme ind på grund af for få ansøgere, så jeg valgte tysk i stedet. Sidste år blev der så oprettet et fransk-hold, men der studerede jeg jo tysk. Nu vil jeg over på sidefag i fransk, men kan ikke komme ind på grund af for få ansøgere. Hvordan fanden kan det være at jeg altid rammer ind i sådan noget.
Nu har jeg så oven i købet været inde på en side hvor der står at der er 18 ansøgere på fransk-studiet Odense i år..enten er det forkerte tal, eller også er det mig der ikke forstår at læse dem, for 18 burde være mere end nok.
Nå, men medmindre at noget er gået helt galt i deres administration bliver jeg nu nødt til at vælge et andet sidefag. Hvis ks og lagoni vil have mig, kommer jeg nok over på Engelsk. Håber det er ok?
Og med hensyn til fransk? Ja, det må vel lykkes før eller siden at jeg faktisk kan komme til at læse det, evt. på åben uddannelse om nogle år..men hvis jeg får flere "på grund af for få ansøgere"-svar går jeg amok.
#154 dyg 19 år siden
#155 filmz-jonasgr 19 år siden
Nu håber jeg bare, at de sidste to prøver af min bacheloruddannelse er bestået.
'Cause I'm evil"
#156 chandler75 19 år siden
6500? Du er jo en ren novice ;)
#157 dyg 19 år siden
#158 filmz-Bruce 19 år siden
....næsten!
Skal ned til Don og Don på Værnedamsvej og hente nudler og så er ferien startet :)
#159 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder of fortsætter mit John Fogerty og Bruce S trip fra mit arbejde med et gensyn af tilblivelsen af Born to Run :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#160 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"