Gravatar

#161 filmz-Bruce 19 år siden

#159 Godt genkig :) Jeg må også have set den dokumentar igen. Så Fogerty også havde lavet et VH1 Storytellers show, men kan ikke finde den på DVD :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#162 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 160 Fed DVD - en fryd for øjet og øret ;)

# 161 Ja, det er en af de dokumentarer der ikke bliver kedeligere, men bedre når man virkelige også selv begynder at fange alle de små detaljer Bruce fanger i første hug/take. Snuppede koncerten bagefter :)

Der er rigtig mange gode Storytellers, med det er kun de færreste som er blevet udsendt på dvd :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#163 filmz-Bruce 19 år siden

Ha' det godt, nu smutter jeg på ferie :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#164 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

I Lige måde - Se nu at få slappet rigtig af - Vi Ses / Snakkes :)

Gravatar

#165 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra biffen, hvor jeg langt om længe fik set Da Vinci Code. Det er da en meget fin lille film, ret forudsigelig (også selvom, man absolut ikke har beskæftiget sig med Da Vinci Code hypen), men Audrey er jo altid dejlig :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#166 davenport 19 år siden

Holder stille søndag.
Der er noget med Landsstævne på DR2, som jeg har siddet og set.
Faktisk ret interessant med Niels Bukh, der var nazist, og grundlagde gymnastikken i Danmark. Nogle underlige idologier man havde dengang.
"Man skal have en ordentlig gymnastikuddannelse, så man bagefter kan gå ud og lede sine kammerater på den rette vej."

Ellers sker der ikke det vilde.
Der er finale i aften, og selvom det ikke er mine favoritter nogle af den, så skal det da ses..

Kom ellers tidlig op, fordi vi passede barn, og den slags står op før fanden får sko på. - Så jeg føler det burde være senere på dagen, end det egentligt er.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#167 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Ved at lægge sidste hånd på en bog til min dejlige kone i andledning af vores bryllupsdag, med billeder og digte jeg har skrevet/lavet til hende gennem de sidste par år, hvor vi har været adskilt :)

Gravatar

#168 Scherlund 19 år siden

Er ved at gøre mig klar til at tage på pub. Der er jo finale i aften og vi skal være sikrer på at få en god plads. Har endda fået overtalt kæresten til at tage med. Tror at beholder hende her hvis hun fortsætter med at være sådan :)

Håber at min bankmand er forstående når han ser at der er brugt en mindre formue på Ryans. Men på den anden side så er der kun VM hvert 4. år. Skål og hygge.
Gravatar

#169 davenport 19 år siden

SKÅL!

Bankmand... Han forstår det nok!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#170 elwood 19 år siden

Har lige haft besøg af min faste bioven, for at lave vores Guybrush T-shirt's til imorgen når vi skal se Pirates 1 og 2.

første gang vi prøver at lave t-shirt aftryk, det gik sku ok synes jeg.

Motiv Guybrush Hoved med teksten "I'm A migthy Pirate!"

Næsten gang udvider vi den nok med lidt sword insult på bagsiden

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: