#34 haha, naa men når man snakker i tlf. kan brugeren jo være ligeglad om hva tøj man har på.
Btw en af mine kollegaer fortalte lige noget, som jeg synes lyder rimelig far out, han siger at der he for nyligt på nettet er kommet en historie om noget bestemt lyd som blev brugt under tortur.
Når denne lyd bliver afspillet sku man efter sigene få en stor træng til at sku på WC, han siger også at hans søn havde prøvet det af på en kammerart hvor det virkede, men jeg tvivler lidt på historien, nogen andre der har hørt om dette ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Arbejder på en lille anmeldse af Huff. Der kommer samtidig en veninde på besøg i aften, som bliver til spisning. Jeg ved absolut ikke hvad jeg skal give hende. Nogle forslag*?
* Davenport, jaja bacon. Ellers andet? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#31 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Har arbejdet med ansøgninger hele dagen, så det skal blive godt at hvile øjnene med lidt filmz i aften :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 elwood 19 år siden
herude på amtet må vi gerne ha shorts på, eller det har flere af os i hvertfald.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 davenport 19 år siden
Det er ulideligt!
#34 DarkLight 19 år siden
#35 davenport 19 år siden
#36 elwood 19 år siden
Btw en af mine kollegaer fortalte lige noget, som jeg synes lyder rimelig far out, han siger at der he for nyligt på nettet er kommet en historie om noget bestemt lyd som blev brugt under tortur.
Når denne lyd bliver afspillet sku man efter sigene få en stor træng til at sku på WC, han siger også at hans søn havde prøvet det af på en kammerart hvor det virkede, men jeg tvivler lidt på historien, nogen andre der har hørt om dette ?
#37 DarkLight 19 år siden
* Davenport, jaja bacon. Ellers andet? :)
#38 filmz-Kadann 19 år siden
Tænker du på "The Brown Note", som South Park og Mythbusters har haft under behandling? :)
#39 elwood 19 år siden
Edit jeg wiki'ede det lige, ser ud til det vidst er endnu en myte, men sjov tanke da.
#40 filmz-derb 19 år siden
http://derb.dk