Jeg synes helt bestemt at vi skal have tilført døgnet en time eller to mere. Det er noget regeringspartierne burde tage op til overvejelse. Prøv at tænk på alt det man så kunne nå på 2 timer ekstra om dagen.
Jeg kunne i hvert fald godt bruge to timer mere nu. De kunne selvfølgelig også bare jævne Latinamerika med jorden, så der ikke er nogen der skal sidde og undersøge deres økonomi tilbage fra 1870. Det eneste de alligevel kan finde ud af dernede er at spille i fodbold. Dvs det kan Colombia ikke, så de kidnapper i stedet for folk, og eksporterer dem til et andet land til gengæld for penge.
Så er der lige Argentina som er helt udenfor sammenligning, efter 2. verdenskrig har den udviklet sig til en koloni for tyske nazister. I virkeligheden sidder Adolf Hitler på sit slot nede i Buenos Aires og er ved at gennemføre en ny nationalistisk revolution. I virkeligheden består Argentinas landshold af rekrutterede medlemmer af Schutzstaffel, som har som mission at indtage Tyskland indefra. Så hvis Argentian kommer i finalen genopstår Hitler.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra Nada Surf koncerten i Voxhall, selvom meget af deres musik er ret stille, så trykkede de den af. De er superfede live, kan kun anbefales.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og prøver at komme oven på efter at skulle overføre en masse penge til familien hjemme i US of A på grund af forskellige problemer ... Måske skulle man snuppe sig en ... bankrøveri-film ... "Heat" ... Suggestions anyone ;)
#41 stefsims 19 år siden
Ps. Du har da altid badering på... ;D
#42 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg kunne i hvert fald godt bruge to timer mere nu. De kunne selvfølgelig også bare jævne Latinamerika med jorden, så der ikke er nogen der skal sidde og undersøge deres økonomi tilbage fra 1870. Det eneste de alligevel kan finde ud af dernede er at spille i fodbold. Dvs det kan Colombia ikke, så de kidnapper i stedet for folk, og eksporterer dem til et andet land til gengæld for penge.
Så er der lige Argentina som er helt udenfor sammenligning, efter 2. verdenskrig har den udviklet sig til en koloni for tyske nazister. I virkeligheden sidder Adolf Hitler på sit slot nede i Buenos Aires og er ved at gennemføre en ny nationalistisk revolution. I virkeligheden består Argentinas landshold af rekrutterede medlemmer af Schutzstaffel, som har som mission at indtage Tyskland indefra. Så hvis Argentian kommer i finalen genopstår Hitler.
'Cause I'm evil"
#43 dyg 19 år siden
#44 filmz-jonasgr 19 år siden
Så kan man endelig se VM og Tour De France i fred og ro. Lige når jeg har fået sendt en ansøgning afsted til SDU.
'Cause I'm evil"
#45 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 dyg 19 år siden
#47 elwood 19 år siden
Ja self det er 80 år han bliver.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 vapor 19 år siden
#49 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#50 dyg 19 år siden