Gravatar

#211 MadMartigan 19 år siden

#201: Har du adgang, til se nogle af de bud, der er blevet smidt på de 2000 dvd´er?

Det ser da meget spændene ud, og ikke mindst og se hvad han kan få for dem.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#212 gi-jones 19 år siden

#210: Man kan blot gå over på posthuset og sige at man gerne vil nægte modtagelse. Så sender de den tilbage. Hvordan det så virker i forhold til told ved jeg ikke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#213 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og svender over en stak fakturaer, der skal skrives og sendes inden månedens udgang !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#214 cyberzed 19 år siden

Sidder og sveder som et svin, mens jeg slås med mit kode der ændrer i min data de forkerte steder.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#215 elwood 19 år siden

Nogen der ved hvo'en man laver regndans?

den her varme tager jo livet af en, jeg sidder og sveder på arbejdet, men nu det snart fyraften.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#216 dyg 19 år siden

#211 - Nope, desværre ikke.

#210/212 - Oki.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#217 elwood 19 år siden

Sidder lige og ser simpsons på 3+

det fandeme weird, ok de starter med at vise afsnittet med homer og frankie grimes junior der vil dræbe ham, underteksterne er bare fra afsnittet om jebediah springfield, hvor Lisa finder ud af legenden om ham er falsk. så kom der reklame pause og efter den har de sat afsnittet med jebediah springfield på!

dvs. de har halvejs gennem en visning skiftet afsnittet ud, det har jeg satme aldrig set før hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#218 DarkLight 19 år siden

9 arbejdsdage tilbage til ferien...
Jeg er overbevist om jeg jeg befinder mig i en tidslomme hvor tiden går halvt så hurtigt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#219 MadMartigan 19 år siden

Samme her, d. 28 er bare lysrår væk...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#220 mini_jette 19 år siden

#218-19
I så fald må jeg befinde mig i en modsat-virkende tidslomme hvor tiden går dobbelt så hurtigt... min ferie slutter den 31.

Jeg foreslår et tidslomme-bytte..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: