Gravatar

#201 dyg 19 år siden

Faldt lige over en ivrig sælger på dba: For 100.000kr DVD'er.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#202 gi-jones 19 år siden

#201: Hehe, det er ikke meget mængderabat han giver hva? 50,-/stk. Så er det store spørgsmål hvor mange af dem der er Scanbox-90'er-editions :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#203 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra en lang dag, hvor jeg har været "local crew" (eller kræw, som de kalder det) ved Grøn Koncert i Århus. På trods af elendig musik, så var det en rigtig fin dag, og det kan klart anbefales at være medhjælper der.
Gravatar

#204 cyberzed 19 år siden

Har lige set jeg har vundet en fantastisk på i en af konkurrencerne her...Jennifer Love Hewitt, does it get any better :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#205 jessup 19 år siden

# 201 der er en der har fået en ny kæreste med visse krav til pladsudnyttelsen i beboelsen.
This is just until June
Gravatar

#206 elwood 19 år siden

#205 Noget kunne tyde på hans dvd samling ikke har stor GAF 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#207 mini_jette 19 år siden

GAF??????????
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#208 elwood 19 år siden

Girlfriend acceptance factor, ligesom med WAF

wife acceptance factor In an object, especially an electronic device, that normally appeals only to men, the qualities or features added to or modified in the object to make it acceptable to women.

Store højtaler bliver tit nævnt i forb. med det.

og så lavede jeg bare en forbindelse til hans dvd samling, selv om det nok ikke er hel korrekt hehe.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#209 dyg 19 år siden

Lige et lille spørgsmål, som jeg ikke gad oprette ny tråd til:

Hvis man får taget en pakke fra Play i tolden, er det så muligt at nægte at modtage den, hvorefter den bliver sendt tilbage til Play, og man får sine penge derfra tilbage?
Gravatar

#210 DarkLight 19 år siden

Ja.
Hvis de da ikke bare sender den igen...Som du så kan blive ved med indtil den slipper igennem :)

Men det men, at jeg altid er på arbejde når posten kommer. Om du kan nægte at tage den af postbudet ved jeg ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: