¤ 52 Takker - Den snupper jeg :) ... optog den engang fra TCM (Turner Classic Movies) ... og hvis jeg ikke er for træt om et par timer slutter jeg dagen af med en omgang Pacino (se #50) også optaget fra TV ... VHS-galore ;)
# 55 Sounds like a plan :) ... så den står på "Murmur of The Heart" af Louis Malle og "Dog Day Afternoon" af Sidney Lumet - tjo det skal nok få humøret op igen :)
Sidder og ser "Murmur of The Heart" af Louis Malle som er en del af et fremragende box-set fra Criterion, der også tæller "Au Revoir Les Enfants" og "Lacombe, Lucien" - jeg har kun lånt den, men hvor ville jeg gerne eje den :)
Jeg aner ikke hvad jeg skal lave. Jeg tog hovedrengøringen igår og flyttede lidt om, og der er ikke bold.. Jeg har ikke lyst til at se film, eller faktisk noget andet, og nu tager kæresten på arbejde lige om lidt. Bare jeg havde fri i morgen.. Så ville jeg smide mig på sofaen med en ramme kolde øl, og bare være længe oppe.
Og maven har det ikke udpræget super, eftersom vi fik fiskepinde til aftensmad...
Suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige blevet færdig med "Murmur of the Heart" - jeg tror jeg snupper en Malle film mere ... "Au Revoir Les Enfants" med bl.a. en lille rolle til dejlige Irène Jacob :)
#51 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#52 filmz-Bruce 19 år siden
To the rescue
Ellers Matchstick Men. God heist film.
#53 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#54 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Troede det var The Asphalt Jungle :-/ ... Du Rififi chez les Hommes kan jeg næppe leje nede i den lokale bix :-( så måske Louis Malle må træde til :)
#55 filmz-Bruce 19 år siden
#56 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#57 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#58 davenport 19 år siden
Jeg har ikke lyst til at se film, eller faktisk noget andet, og nu tager kæresten på arbejde lige om lidt.
Bare jeg havde fri i morgen.. Så ville jeg smide mig på sofaen med en ramme kolde øl, og bare være længe oppe.
Og maven har det ikke udpræget super, eftersom vi fik fiskepinde til aftensmad...
Suk!
#59 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#60 filmz-Bruce 19 år siden
Der er nu udover Louis Malle fra Criterion kommet to bokssæt fra Optimum
Louis Malle Collection Vol. 1
Louis Malle Collection Vol. 2
Anmeldelse af Criterion bokssættet
Anmeldelse af Optimum vol 1