Gravatar

#61 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 60 He he ... jeg endte med at se alle 3 i boksen, så jeg kom lidt sent i seng, men hva' pokker :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#62 filmz-Bruce 19 år siden

#61 Så håber jeg det var det værd :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#63 Scherlund 19 år siden

Sidder og undrer mig lidt over at alle åbenbart tror at man er fisker, hvis man kommer fra Esbjerg. Fik dette postkort af kæresten i aftes efter at hun havde været i biffen.

Jeg giver NayZe skylden for at starte det ondsindede rygte!
Gravatar

#64 dyg 19 år siden

Det er ikke noget som "alle tror", det er noget som alle ved. Det er et faktum. Så fisker op i ordbogen, og det første, der står er: "Person fra Esbjerg, der lugter urimeligt meget".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#65 elwood 19 år siden

Spiser....
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 tiny 19 år siden

# 63 & 64

Minder mig om en revy ved studiestart på Århus Uni for nogle år siden, hvor der var en sang over Marie Franks Symtom of my Time. Den hed fiskepigen - om en pige fra Esbjerg... Hør den her: http://www.juridisk-selskab.dk/downloads/00fiskep....

EDIT: hvis jeg ikke tager helt fejl, er der faktisk en filmzer, der var med til at skrive den. Han er i hvert fald fra Esbjerg.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#67 davenport 19 år siden

Det er nok Scherlund... Jeg har haft ham liggende på min sofa, og den lugter stadig af sild!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 62 Bestemt, men bange for at jeg må anskaffe den, da jeg allerede har set den 2 gange inden for en måned ;)

Gravatar

#69 elwood 19 år siden

Jeg modtog idag

5 stk rør radioer, fra min afdøde onkel, det satme kræs.

og de fleste er i god stand, så mit håb er lidt at kunne samle en funktions dygtig radio, som jeg vil ha op i lejligheden 8-)

herudover fik jeg også nejlet mig en gamle sony båndoptager, en af dem med strimmelbånd, eller hva det lige kaldes, dem man ser i gamle radio shows
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#70 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og pakker en bryllupsdagsgave ind til min kone, så jeg kan sende den i morgen, og den kan nå frem til selve dagen da, vi heller ikke i år er sammen den dag :-/

Skriv ny kommentar: