Sidder og undrer mig lidt over at alle åbenbart tror at man er fisker, hvis man kommer fra Esbjerg. Fik dette postkort af kæresten i aftes efter at hun havde været i biffen.
Jeg giver NayZe skylden for at starte det ondsindede rygte!
Det er ikke noget som "alle tror", det er noget som alle ved. Det er et faktum. Så fisker op i ordbogen, og det første, der står er: "Person fra Esbjerg, der lugter urimeligt meget".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Minder mig om en revy ved studiestart på Århus Uni for nogle år siden, hvor der var en sang over Marie Franks Symtom of my Time. Den hed fiskepigen - om en pige fra Esbjerg... Hør den her: http://www.juridisk-selskab.dk/downloads/00fiskep....
EDIT: hvis jeg ikke tager helt fejl, er der faktisk en filmzer, der var med til at skrive den. Han er i hvert fald fra Esbjerg.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Sidder og pakker en bryllupsdagsgave ind til min kone, så jeg kan sende den i morgen, og den kan nå frem til selve dagen da, vi heller ikke i år er sammen den dag :-/
#61 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#62 filmz-Bruce 19 år siden
#63 Scherlund 19 år siden
Jeg giver NayZe skylden for at starte det ondsindede rygte!
#64 dyg 19 år siden
#65 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 tiny 19 år siden
Minder mig om en revy ved studiestart på Århus Uni for nogle år siden, hvor der var en sang over Marie Franks Symtom of my Time. Den hed fiskepigen - om en pige fra Esbjerg... Hør den her: http://www.juridisk-selskab.dk/downloads/00fiskep....
EDIT: hvis jeg ikke tager helt fejl, er der faktisk en filmzer, der var med til at skrive den. Han er i hvert fald fra Esbjerg.
#67 davenport 19 år siden
;D
#68 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#69 elwood 19 år siden
5 stk rør radioer, fra min afdøde onkel, det satme kræs.
og de fleste er i god stand, så mit håb er lidt at kunne samle en funktions dygtig radio, som jeg vil ha op i lejligheden 8-)
herudover fik jeg også nejlet mig en gamle sony båndoptager, en af dem med strimmelbånd, eller hva det lige kaldes, dem man ser i gamle radio shows
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#70 filmz-Crystalstar1200 19 år siden