Jeg sidder lige nu og skriver jobansøgning på engelsk, hvilket er pænt.. anderledes. Jeg har også været igang med at rette mit CV til, så det er til at forstå på engelsk også.
Man skal godt nok lige finde alle de gode gloser frem, når det skal lyde bare nogenlunde professionelt. :)
Jeg kaster et par ansøgninger i retning af Blizzard. Der er ikke p.t. noget der frister mig voldsomt meget i danmark, så jeg vil forsøge lykken i udlandet i et par år, hvis de altså vil have mig. :)
Ok, vildt nok der! Held og lykke med det :) Hvis du har lyst, så kan jeg godt gennemlæse den for dig. (Jeg har undervist i ansøgningsskrivning i flere år, så...) Bare PM mig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
De der følger godt med, kan huske at jeg havde et jobforslag til min forvaltning for et stykke tid siden. Jeg har sendt det til min chef 2 gange, og han har ikke læst det, og er nu taget på 3 ugers ferie. Så... I min iver, har jeg sendt det til socialdirektøren. Det må også være ham, der bestemmer det i sidste ende.
Han har læst det kan jeg se på min "mail-spion" så ... spændende!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#71 davenport 19 år siden
#72 filmz-Kadann 19 år siden
Man skal godt nok lige finde alle de gode gloser frem, når det skal lyde bare nogenlunde professionelt. :)
#73 davenport 19 år siden
#74 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg kaster et par ansøgninger i retning af Blizzard. Der er ikke p.t. noget der frister mig voldsomt meget i danmark, så jeg vil forsøge lykken i udlandet i et par år, hvis de altså vil have mig. :)
#75 davenport 19 år siden
Held og lykke med det :)
Hvis du har lyst, så kan jeg godt gennemlæse den for dig. (Jeg har undervist i ansøgningsskrivning i flere år, så...)
Bare PM mig :)
#76 filmz-Kadann 19 år siden
Tak for tilbuddet, jeg kaster en PM, hvis det bliver nødvendigt. :)
#77 filmz-Bruce 19 år siden
#78 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 76 Jeg vil også gerne læse den igennem for dig, da jeg som du ved har arbejdet med ansættelser og rekkrutering i mange år ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#79 filmz-Kadann 19 år siden
Jeps, takker for tilbuddet. :)
#80 davenport 19 år siden
Jeg har sendt det til min chef 2 gange, og han har ikke læst det, og er nu taget på 3 ugers ferie.
Så... I min iver, har jeg sendt det til socialdirektøren. Det må også være ham, der bestemmer det i sidste ende.
Han har læst det kan jeg se på min "mail-spion" så ... spændende!!