Gravatar

#101 filmz-lbw 19 år siden

#100 Ok, jeg ser hvad jeg selv kan støve op... (da det er ret afgørende for mit køb).
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#102 filmz-herskegut 19 år siden

har en kammerat med en macbook, jeg må erkende at den er super fantastisk!! ordentlig design og indmad :-) og prisen en jo udemærket.
Jeg læste da inde på newz for nogen måneder siden, at der var andre værktøjer end lige iTunes, godt at se jeg ikke er den eneste som ikke kan udstå det bras :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#103 filmz-Kadann 19 år siden

#101 -

Der er flere programmer der kan lege med en iPod, bl.a. den nyeste version af WinAmp. Man behøver ikke engang at installere noget ekstra, den finder den med det samme.

Jeg mener at Foobar også kan nappe iPod med det rette plug-in.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#104 filmz-sanjo 19 år siden

Hvad med et alternativ til sony's mp3 software? Findes der et plugin til winamp som kan haandtere sony mp3 afspillere?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#105 Martindan 19 år siden

sidder og nyder dag 1 i min efterårsferie. de næste 16 dage står den på så lidt som muligt.

og har faktisk ikke lyst til at lave noget som helst i dag. bare lyst til at blive hjemme og kede mig ihjel. men... da jeg jo kender mig selv for godt og ved jeg får stor nedtur over at sidde hjemme en lørdag har jeg allerede sat to aftaler op for i aften... og gider faktisk ikke nogen af dem rigtigt, så fortryder lidt jeg har sagt ja til dem.... kender I det? føler mig bare ikke i form til noget.
for cryin' out loud......
Gravatar

#106 Captain Vallo 19 år siden

Det kender jeg udemærket.

Kom lige lovligt sent hjem i aftes, og kan dermed ikke rigtig tage mig sammen til at tage ned i motionscenteret. Har oven i købet forsømt det hele ugen. *suk* Må vel hellere se at komme afsted. Et par af Hovederne dukker op i løbet af eftermiddagen/aftenen, så det er dømt til at gå galt (på den gode måde) igen i dag.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#107 filmz-Asta 19 år siden

#95 Jamen, der må da være grænser for galskaben! Nå, men så havde jeg da en undskyldning for at skrue højt op for fjernsynet (Så Deep Impact), og de gik da heldigvis alle sammen ved 24-tiden -de skulle sikkert i byen....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#108 filmz-jonasgr 19 år siden

#107 Tro mig jeg kender godt til det.

Ved mig går de desværre først hjem kl. 04.00, og det på en hverdag.

Så bliver man noget hidsig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#109 filmz-Asta 19 år siden

#108 Hvor bor du da henne? For det lyder da lidt vildt...
Var det mig, så var jeg da tændt helt af, hvis det skete mere end et par gange ;)

Sidder med min mad-tærte med broccoli, porrer og ost og skal se min nye Steamboy - directors cut :D
....og så står den vist på kemirapport bagefter...suk :(
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#110 chandler75 19 år siden

Jeg kender godt til det med larmende underboer på hverdage. Da jeg boede på Amager (nær Sundbyerne, ikke det fedeste sted) havde jeg en underbo som spillede så højt musik at gulvet vibrerede til kl. 4-5 om morgenen. Musikken kunne vare fra en time til en hel dag og nat - det var aldrig til at vide. Igennem 2-3 år stod det på ca. 2-4 gange om ugen, ofte når han kom hjem fra værtshus.

Det mest groteske var nok at man ikke kunne klage til varmemesteren - for han var varmemesteren! Jeg begyndte så en underskriftindsamling som i starten blot bestod af mig og hans nærmeste naboer (genbo, underbo, nabo) som vi sendte ind til boligforeningen (AAB), uden at der skete noget som helst. Igennem de 2-3 år skrev vi 7-8 klager, og underskrifterne voksede til snart 10-11 stykker. Det var så slemt med musikken at dem i ejendommen ved siden af var generet.

I mellemtiden blev han fyret fordi han ikke kunne passe sit job pga. druk, og derefter blev larmen bare værre. Manden følte sig forfulgt af de mange klager og fik fat i LLO, der desværre tog hans parti. Selv ikke da formanden for boligforeningen (som var hans nabo, og som også havde skrevet under på strømmen af klager) begyndte at modtage trusler fra den tidligere varmemester, blev det taget særligt alvorligt i AAB (måske fordi det drejede sig om en relativ lille boligforening med 30-40 husstande).

Politiet blev tilkaldt et par gange, men efterhånden fandt vi ud af at de nærmest kun gad bevæge sig ud til Sundbyerne hvis der var tale om mord...

Til sidst gav jeg op og flyttede. Hvilket ikke huede mig, da jeg meget gerne ville være blevet og kæmpet og set ham smidt på porten. Men efter 3 års torvtrækkeri med AAB, LLO, 6-7 klager med over 10 underskrifter, trusler og forstyrret nattesøvn havde jeg mistet en god portion tiltro til systemet og smed håndklædet i ringen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: