#108 Det er heldigvis kun sket et par gange og nu er det mest i weekenden, det er dog heldigvis aftaget. Så der er nok andre der også har klaget.
#110 Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Jeg ville godt nok også være flyttet hvis det er mig. Jeg kan godt følge dig i, at det ville have været rart at vundet sagen. Det er dog godt klaret at du kunne klare 3 år.
Nu kender vi i det mindste til et sted hvor man ikke skal bo.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg bor nu i yderkanten af Østerbro, 8 meter fra jernbanen, hvor S-toget til og fra Farum kører forbi hver 10. minut. Det er himmerrige i forhold til det andet!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#111 Det var da altid noget :) Jeg vil også sige, at så længe folk bare smutter ved 24-tiden (I weekenden vel at mærker), så genere det mig ikke. Men det kan i den grad irriterer mig, hvis folk ikke annoncere det, når de har planer om at holde fest -især når det foregår indtil kl 5 om morgenen... ;)
#110 Det er da helt grotesk....og det er da trist at måtte ende med at give op, men der er jo grænser for hvad man kan tage...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Jeg har lige fået samlet hvad der gerne skulle blive min HTPC, når den bliver opgraderet..
Det krævede lidt hiv og sving, fordi der ikke er meget plads i det kabinet jeg har købt, så jeg måtte hen og pille blæseren af CPU-køleren og lave en alternativ løsning. Nu kører jeg stresstest på den, for at se om den kan klare presset.
Har lige lavet Spinat tærte som nu står i ovnen, cola'en lægger på køl, chips'ne lægger klar, ohh yes det bliver en god aften.
Mens jeg stod og lavede spinat tærte hørte jeg the Ratpack, hehe det satme ikke mange sange Sammy Davis, får lov at synge i fred, uden Dean Martin(især) og Frank Sinatra skal blande sig, med kvikke bemærkninger, som man grinner af gang på gang.
Det må ha været stort at opleve dem Live.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg sidder rastløs på kanten af sofaen og hører en blanding af old school Beastie Boys, Life Of Agony, Dalek og Tori Amos, mens fingerne tripper rundt. Efter en uge med job fra 6:30-14:30 og bagefter leg med optagelser og Final Cut Pro, føles en aften uden plan lidt out of place.
#118 Hehe, jeg tog ikke tid på den, men jeg gætter på, turen varede omkring en time og fyrre minutter +/- 10 min. Jeg havde som ikke noget, jeg skulle nå; det vigtigste for mig var at løbe strækningen ud, da jeg normalt ellers ikke løber så lange ture. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#111 filmz-jonasgr 19 år siden
#110 Det har jeg heldigvis aldrig oplevet. Jeg ville godt nok også være flyttet hvis det er mig. Jeg kan godt følge dig i, at det ville have været rart at vundet sagen. Det er dog godt klaret at du kunne klare 3 år.
Nu kender vi i det mindste til et sted hvor man ikke skal bo.
'Cause I'm evil"
#112 chandler75 19 år siden
#113 filmz-Asta 19 år siden
#110 Det er da helt grotesk....og det er da trist at måtte ende med at give op, men der er jo grænser for hvad man kan tage...
#114 filmz-Asta 19 år siden
#115 filmz-Kadann 19 år siden
Det krævede lidt hiv og sving, fordi der ikke er meget plads i det kabinet jeg har købt, så jeg måtte hen og pille blæseren af CPU-køleren og lave en alternativ løsning. Nu kører jeg stresstest på den, for at se om den kan klare presset.
#116 elwood 19 år siden
Mens jeg stod og lavede spinat tærte hørte jeg the Ratpack, hehe det satme ikke mange sange Sammy Davis, får lov at synge i fred, uden Dean Martin(især) og Frank Sinatra skal blande sig, med kvikke bemærkninger, som man grinner af gang på gang.
Det må ha været stort at opleve dem Live.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 nakalay 19 år siden
Nu står den bare på restitution og indtagelse af næringsstoffer.
#118 filmfan 19 år siden
Og fortæl mig så, hvor lang tid du var om den lille afslappende løbetur - så skal jeg fortælle dig om du har min respekt eller ej :-)
#119 dolphinfriendly 19 år siden
#120 nakalay 19 år siden