#176 Ja, jeg plejer at nappe ½ kylling med førnævnte kombination (aiolien kræver naturligvis at du kan lide hvidløg - men yum!). Det er fast food men det er den bedste af slagsen, i helt samme liga som shawarma'er fra Kebabistan (Ja, det hedder Kbh's bedste kebab biks altså!) og smothered super burritos fra Taco Shop på Farimagsgade.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Har lige ringet til den gamle for at høre hvornår hun sender bilag fra sidste måned. Hun siger så at de blev sendt i torsdags rekommanderet. Dejligt at post Danmark gider smide den slags væk. Bliver spændende at se hvor pakken ligger. Kan dog se på de breve jeg har modtaget i dag, at de blev sendt i fredags. Hvordan kan de stadig være mangel på medarbejder. Det er snart et halvt år siden at de indrømmede, efter pres fra pressen, at der var mangel på postbude.
Resten af dagen kommer til at gå med et par øvelsestimer i mikro og makroøkonomi. Derefter skal der bare hygges med kæresten.
#181 El vez 19 år siden
#182 davenport 19 år siden
#183 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 Scherlund 19 år siden
Resten af dagen kommer til at gå med et par øvelsestimer i mikro og makroøkonomi. Derefter skal der bare hygges med kæresten.
#185 DarkLight 19 år siden
Det er for tredje år mig der står for at finde dato og være tovholder.
Jeg kan næsten smage snapsen.
#186 Martindan 19 år siden
#187 elwood 19 år siden
Sidder selv og surfer lidt rundt efter Diverse film rekvisiter fra film, som en slags tidsfordriv, mens jeg passer telefonen.
Har stadig en pakke fra min fætter jeg ikke har modtaget, som jeg er ved at forsøge at opspore.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 filmz-jonasgr 19 år siden
Hvis bare hende postdamen ikke havde opdaget at de skulle til jersey.
Nå Play må jo bare hoste op så.
'Cause I'm evil"
#189 Bates 19 år siden
"We will refund the postage of any recorded-delivery item up to a maximum of £2.00"
#190 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"