#160 Ja det kan der egentlig være noget om, hvis du vil se en film om hvor høje forventninger omverdenen kan stille til dig, eller se noget hvor der igår college football så er Friday Night Lights lige filmen, så den selv som optakt til Superbowl og som optakt til sæson start i NFL i år.
#163 Sådan er det jo, 99.999% af handlingen i Friday Night Lights foregår på eller omkring banen og spillerne så det er ikke sikkert den er så super interessant for dig :D
#166 I det mindste postede du ikke i Tagline quizzen ... =o)
Sidder her med et glas god rødvin og en smøg og er så småt ved at få sommerfugle i maven ... Jeg skal op i den lokale boghandel for at signere bøger i overmorgen. Hva' nu, hvis der ikke kommer nogen? Eller endnu værre: Hva' nu, hvis der gør? Skulle nogle filmz folk befinde sig i nærheden Ringsted og Flensborg Boghandel fredag eftermiddag så kig ind! hehe
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Og meget klassiks sted at bruge matematik, skal lige siges jeg ik er nogen høg til matematik, men jeg finder det nu intressant aligevel, nå nu er reklamerne nok snart færdige, back to the TV.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vallo: Hvis du skal signere i Kolding engang, så skal jeg være på pletten! - Jeg så Stig Tøfting signere i Kolding engang. Han luskede bare rundt, og det endte med, at han sendte 3 drenge i Stereo Studio efter nogle film til ham. (De turde vidst ikke sige nej til Tøffe!) Er bogen veleksponeret på diverse sites, der henvender sig til målgruppen? - Og hvad med Stegelman? Skrev de tilbage derfra?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 filmz-Narniabæver 19 år siden
#162 cyberzed 19 år siden
#163 filmz-Kadann 19 år siden
Ok, amerikansk fodbold er ikke lige mig, men det kan da være at jeg lurer den ved lejlighed. :)
Hvis det skal være "sportsfilm", er jeg mere til ishockey. :)
#164 cyberzed 19 år siden
#165 filmz-Narniabæver 19 år siden
#166 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Og så kan man ikke en gang trøstekigge filmz for at dække ærgelsen :(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#167 Captain Vallo 19 år siden
I det mindste postede du ikke i Tagline quizzen ...
=o)
Sidder her med et glas god rødvin og en smøg og er så småt ved at få sommerfugle i maven ...
Jeg skal op i den lokale boghandel for at signere bøger i overmorgen.
Hva' nu, hvis der ikke kommer nogen?
Eller endnu værre: Hva' nu, hvis der gør?
Skulle nogle filmz folk befinde sig i nærheden Ringsted og Flensborg Boghandel fredag eftermiddag så kig ind! hehe
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#168 elwood 19 år siden
Og meget klassiks sted at bruge matematik, skal lige siges jeg ik er nogen høg til matematik, men jeg finder det nu intressant aligevel, nå nu er reklamerne nok snart færdige, back to the TV.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#169 filmz-Bruce 19 år siden
#170 davenport 19 år siden
Er bogen veleksponeret på diverse sites, der henvender sig til målgruppen? - Og hvad med Stegelman? Skrev de tilbage derfra?