Vi havde en god aften igår, der endte med at jeg faldt i søvn på sofaen med Das Leben kørenede for fuld musik. gæsterne valgte så at gå kl. 4, og drak videre, selvom jeg sov.. Vi fik ordnet min cognac, men jeg havde det fint i morges. Nu har jeg inviteret folk til at kommme og æde rester, og stuen er allerede fuld, så jeg smutter ;D
Hygge!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ahh - Just hjemkommet fra en forrygende weekend i Smilets by, var jeg så smart at køre forbi McD, så nu står den på (pap-)burger og "16 blocks", inden jeg går videre med aftenens ritual: En times Carnivale og så ellers dyner.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
[22:08:27] <nayze|afk> hmm, 6 indlæg fra jubilæum [22:10:20] <bobber> så opgraderes du til übernörd ligesom lindsay davenport [22:12:05] <nayze|afk> yees [22:12:19] <nayze|afk> tror lindsay davenport er lidt mere mand end vores davenport er [22:12:31] <bobber> :D
Tror at nayze virkelig havde glædet sig til den cognac, og hans skuffelse udmunder sig nu i passiv-aggressive kommentarer vendt mod davenport.
Hey, jeg har altid cognac i huset, så der er ikke noget at være ræd for! Tror jeg skal til at skimme nettet, for at se om der er blevet oprettet en hadeside....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#111 dyg 19 år siden
#112 filmz-Bruce 19 år siden
Ha' en god dag!
#113 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Hygger med en af mine tv-serie dvd-bokse og en omgang frisk poppede popcorn :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#114 davenport 19 år siden
gæsterne valgte så at gå kl. 4, og drak videre, selvom jeg sov..
Vi fik ordnet min cognac, men jeg havde det fint i morges.
Nu har jeg inviteret folk til at kommme og æde rester, og stuen er allerede fuld, så jeg smutter ;D
Hygge!
#115 dyg 19 år siden
#116 davenport 19 år siden
#117 filmz-jackjazz 19 år siden
//JackJazz
#118 bobber 19 år siden
[22:08:27] <nayze|afk> hmm, 6 indlæg fra jubilæum
[22:10:20] <bobber> så opgraderes du til übernörd ligesom lindsay davenport
[22:12:05] <nayze|afk> yees
[22:12:19] <nayze|afk> tror lindsay davenport er lidt mere mand end vores davenport er
[22:12:31] <bobber> :D
Tror at nayze virkelig havde glædet sig til den cognac, og hans skuffelse udmunder sig nu i passiv-aggressive kommentarer vendt mod davenport.
#119 dyg 19 år siden
#120 davenport 19 år siden
Tror jeg skal til at skimme nettet, for at se om der er blevet oprettet en hadeside....