Prøver at finde ud af, hvad jeg skal købe hos CD-wow for mit 20£ voucher. Nå ja og så fik jeg lige at vide af min mor, at min søster skal i retten og kæmpe om forældremyndigheden. Det er ærgeligt sådan noget, især for børnene.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Ehmm hva laver John Leguiazomo(kan aldrig udtale hans navn) deri, han er jo fuldstændig sindsyg, som læge, må vidst til at forsøge at følge mere med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Var til indledende jobsamtale i formiddags... synes selv det gik ganske godt, men får først svar senere på ugen om jeg går videre til de 3 (!) rigtige samtaler. Vi var 250 ansøgere og nu er de igang med at have indledende samtaler med 50 af os, hvoraf vi er 16 der går videre og så ansætter de 8 af os efter de 3 rigtige samtaler...
Synes umiddelbart at en kort telefonsamtale på 10 minutter og så hele 4 efterfølgende interviews er utroligt meget at gøre ud af at de skal blive klar over at det er mig de skal ansætte!? :-)
Sidder og knokler videre med mit projekt - har et kapitel jeg skal have lavet færdig idag, så det bliver en lang aften... ligesom de næste 4 dage formentlig også bliver...
#121 dyg 19 år siden
Og så rundede jeg de 5000, ville egentligt have ventet med indlæg #5000 til i morgen, men den gik ikke.
#122 davenport 19 år siden
(Jeg er på 7+ i øjeblikket)
Puha, jeg er træt i dag. Kaffen har ikke gjort sin gerning endnu.
#123 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Man bliver så trist af at kigge rundt på mine medfanger og høre på deres smarte small talk :-/
Måske skulle man bare have blevet hjemme og hygget sig med julesnold og film :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#124 filmz-jonasgr 19 år siden
Nå ja og så fik jeg lige at vide af min mor, at min søster skal i retten og kæmpe om forældremyndigheden. Det er ærgeligt sådan noget, især for børnene.
'Cause I'm evil"
#125 filmz-Kadann 19 år siden
Nu skal jeg lige slappe lidt af og så står den på madlavning.
#126 tiny 19 år siden
#127 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Det gør mig ondt at høre med din mor/søster, sådan noget er aldrig sjovt :-/
#128 elwood 19 år siden
Ehmm hva laver John Leguiazomo(kan aldrig udtale hans navn) deri, han er jo fuldstændig sindsyg, som læge, må vidst til at forsøge at følge mere med 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#129 McPeter 19 år siden
Synes umiddelbart at en kort telefonsamtale på 10 minutter og så hele 4 efterfølgende interviews er utroligt meget at gøre ud af at de skal blive klar over at det er mig de skal ansætte!? :-)
Sidder og knokler videre med mit projekt - har et kapitel jeg skal have lavet færdig idag, så det bliver en lang aften... ligesom de næste 4 dage formentlig også bliver...
#130 filmz-Crystalstar1200 19 år siden