#130 - Novo Nordisk som noget trainee indenfor SAP og SCM... var dog bare til samtale hos et rekruteringsbureau idag og det er så op til dem om jeg rent faktisk skal til samtale hos Novo...
Altså jeg ved godt de gerne vil have ansat de rigtige, men det er da alligvel mange dage at bruge på det... især når man sidder og knokler med afgangsprojekt. ;-)
Forsøger at komme ordentlig i gang med eksamensopgave i britisk litteratur. Vores underviser har - synes jeg i hvert fald - lavet nogle rigtig dumme spørgsmål. Havde faktisk glædet mig til at skrive om Hard Times (af Charles Dickens), men spørgsmålet om den fokuserer på noget rimelig uinteressant, må kæmpe for at få skrevet 8-10 sider til på mandag. Skal desuden fremlægge i et andet fag i morgen. Jeg gider ikke mere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#132 - hehe, kan nemt forestille mig David Brent (The Office") arbejde der med dét slogan, "Det kan godt være det er sjovt at arbejde her, til gengæld bliver du dygtigere" :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige kæmpet mig igennem "Lady In The Water", nøj hvor er den elendig...snork. Den er hermed placeret på listen over de ti værste film i år.
Til gengæld fik jeg, ikke uden en smule vemod, afsluttet den voldsomt oversete serie "Odyssey 5" (en skandale at der ikke er lave flere afsnit). Det trøster dog lidt at få begyndt på den ganske lovende "Heroes".
Har siddet det meste af dagen på tønden, har vist fået noget mave infektion, :-( ikke anbefalelsesværdigt.. Men ellers er jeg lige kommet hejm fra Carsten Bang's Stand Up show, kanon Sjovt!! i mine øjne er han sgu meget sjovere end Anden, og alle de andre fra den scene :)
Ellers går tiden med at lave lidt video redigerig, er igang med at lave en musikvideo til noget internt brug, Kanon sjovt hvis man ved hvad det handler om ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige set Hell Boy Directors cut, herlig film god action og Ron Pearlman er perfekt castet.
Jeg så Bio version i Biffen, og jeg må indrømme jeg havde svært ved at se hvor DC skiller sig ud, der var måske lidt med slutningen, hvor der var nogle scener jeg ikke lige kunne huske var i bio udgaven.
Men så igen det også lang tid siden den gik i biffen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 McPeter 19 år siden
Altså jeg ved godt de gerne vil have ansat de rigtige, men det er da alligvel mange dage at bruge på det... især når man sidder og knokler med afgangsprojekt. ;-)
#132 filmz-lbw 19 år siden
#133 lagoni 19 år siden
#134 McPeter 19 år siden
#135 lagoni 19 år siden
#136 dolphinfriendly 19 år siden
Til gengæld fik jeg, ikke uden en smule vemod, afsluttet den voldsomt oversete serie "Odyssey 5" (en skandale at der ikke er lave flere afsnit). Det trøster dog lidt at få begyndt på den ganske lovende "Heroes".
#137 filmz-herskegut 19 år siden
Men ellers er jeg lige kommet hejm fra Carsten Bang's Stand Up show, kanon Sjovt!! i mine øjne er han sgu meget sjovere end Anden, og alle de andre fra den scene :)
Ellers går tiden med at lave lidt video redigerig, er igang med at lave en musikvideo til noget internt brug, Kanon sjovt hvis man ved hvad det handler om ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#138 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#139 elwood 19 år siden
Jeg så Bio version i Biffen, og jeg må indrømme jeg havde svært ved at se hvor DC skiller sig ud, der var måske lidt med slutningen, hvor der var nogle scener jeg ikke lige kunne huske var i bio udgaven.
Men så igen det også lang tid siden den gik i biffen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 filmz-Kadann 19 år siden
Det er heller ikke sindsygt meget ekstra der er kommet på, men det der er kommet på, er noget som jeg undrede mig over ikke var med i biografudgaven.
Der er mere fyld på Rasputin-figuren, der er en del scener der er blevet udvidet og der er fyldt enkelte forklaringer på, som man manglede.
Jeg havde biografudgaven i ret frisk hukommelse, da jeg så DC, så det var noget nemmere at spotte forskellen. :)