Gravatar

#211 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 209 Er du klar over at Krall blev mor i onsdags til to drenge, som kommer til at hedde Dexter Henry Lorcan og Frank Harlan ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#212 wiseguy 19 år siden

Pakker sammen og holder fyraften. Har været på job siden kl 6 i morges! Fandens til måde at fejre sin føs'dag på!! :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#213 dyg 19 år siden

Tillykke du gamle Legomand.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#214 elwood 19 år siden

#211 nope det er gået min næse forbi, men tillykke til hende skal der da lyde fra mig af 8-)

Nu må de to drenge så lige forstå mor skal på tourne hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#215 wiseguy 19 år siden

#213 takker :o)
Gravatar

#216 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 215 Tillykke med igår :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#217 davenport 19 år siden

Ja, tillykke wiseguy :)

Vores chef har set at vi ikke har opdateret Arbejdsmarkedsportalen de sidste 13 uger, så nu skal vi lave en masse arbejde hurtigt.
De kan ikke forstå, at når vi kun har 20%s kontakt med borgerne, og 80% administration, så kan man ikke følge op på borgerene.
Man kan jo ikke nå det hele, og må prioritere, men ledelsen vil ha at vi prioriterer alting først.
Det er ikke muligt!! - Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan se problemet? Det er logisk! - Lav alt arbejde på den kvarte tid, til samme latterlige og nedværdigende løn. Løb hurtigere, gør mere, men bliv betalt det samme for det.
Fanme langt ude!

Glæder mig til juleferie!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#218 cyberzed 19 år siden

#217 Er alle de mails de sender også med høj prioritet i din mailklient...og indeholder ordene haster...samt de beder om kvittering når du har læst dem.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#219 davenport 19 år siden

Selvfølgelig. Alt haster jo.
Jeg kan godt forstå at socialrådgiverne flygter fra jobbene. Det er så utaknemmeligt arbejde.
Man skal stå model til en del brok, og tage beslutninger, der har stor indvirkning på andres liv og levned.
Samtidig skal man ordne mere end der er menneskeligt muligt, og når man ikke når det, bliver det påpeget, og skal ordnes NU!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#220 wiseguy 19 år siden

#216+217 thanks mates ;o)

Så det blev det frokostpause og jeg har lige afsluttet min månedsrapportering, som jeg havde deadline på i dag!! Pyhaa jeg har bare ligget vandret de sidste par dage, så nu skal der geares ned og the christmas spirit skal genfindes :o)
Mest af alt glæder jeg mig til at få lidt tid sammen med ungerne, de har ikke set meget til mig på det sidste.
I aften sender vi moderen i byen for at lave julekonfekt hos en tidligere konditor og hans datter - Det var en kæmpe succes sidste år, mums :P
Jeg elsker julen og alle de lækkerier som man jo af ren høflighed er nødt til at æde sig en pukkel på af ;O)

Skriv ny kommentar: