Mit værelse ligger så langt fra hoveddøren at jeg ikke kan høre når folk banker på... havde derfor sat en seddel på døren om at postbuddet gerne måtte stille min pakke indenfor døren eller ringe mig op så jeg kunne komme ned og lukke op... Er blevet hjemme i dag for at ta imod min splinternye PC...
Dæleme om naren ikke har været her og bare pillet min seddel ned og istedet smidt en note i postkassen om at jeg kan hente min computer på posthuset... IMORGEN!!! Og sedlen var dateret til præcis 27 minutter inden jeg for 117. gang i dag var nede og kigge til postkassen... :-( Forsøgte desperat at ringe til posthuset, men hende damen var ikke særligt medgørlig... Imorgen har jeg så selvfølgelig ikke tid til at være hjemme, så kommer først til at hente den sent på eftermiddagen...
Fuck noget møg... Ventetiden er ulidelig... Jeg graver mig snart ned i en gletcher...
Lortedag... :-( Nu aner jeg ikke hvad jeg skal lave... :-(
McPeter my young padowan!!! Du skal sætte dig på din flade røv og prise dig lykkelig over at du ikke aner hvad du skal lave!!! Hvilken luksus!! Flere af ”os gamle” herinde vil sikkert gi’ det meste af vores højre arm for bare et minimum af fritid ;o)
Når det er sagt, så kan jeg sagtens følge din frustration – det er det vi på godt jysk kalder sur røv!!! strik en vodoo-dukke af det lorte-spasser-postbud and give him hell!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Mit postbud er så stik modsat, han sætter pakken ude foran min dør, hvis jeg ikke er hjemme. nu bor jeg på øverste etage og mine nabo'er er flinke ærlige folk, meen aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#222 - jo jo det er heller ikke sådan ment, men når nu man rent faktisk har taget en fridag af samme grund så er det endnu mere af det der jyske sur røv... ;-)
Damn hvor er det frustrerende... havde endda stillet en cola som tak for hjælpen - den har han så heldigvis haft pli nok til ikke at snuppe, men alligevel... hvorfor kan folk bare ikke være lidt flinke... :-(
Jeg har lige overværet en samtale med 2 kolleger, hvor den ene kunne "skaffe" film til 30,-, og den anden straks ville bestille.. Og så spurgte de hvorfor jeg så sådan ud, og jeg sagde: Fordi det der gør mig harm! Jeg er faktisk rasende over det!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige forgæves været forbi posthuset, men de havde ikke fået den tilbage endnu, så jeg må virkelig vente til imorgen... pokkers.
Til gengæld har min mobil lige bippet - havde glemt jeg har en aftale om at skulle ud og spise med min gamle chef og nogle QMs på Hereford i aften... Ikke dårligt alternativ til når man ikke lige gad at lave mad... :-)
Læser grammatik. Har semesterets første eksamen på tirsdag. Bliver rart at få den overstået, opgaven gælder to semestre, så den er både dum og omfattende... Bagefter står den dog på flere eksamener og opgaver, men den 23/1 er der (næsten) ferie!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg var ude for noget af det samme i min gamle afdeling. Desværre fik jeg ikke efternavnet på hende der solgte filmene, ellers var der røget en anmeldelse afsted.
#221 McPeter 19 år siden
Pis også...
Mit værelse ligger så langt fra hoveddøren at jeg ikke kan høre når folk banker på... havde derfor sat en seddel på døren om at postbuddet gerne måtte stille min pakke indenfor døren eller ringe mig op så jeg kunne komme ned og lukke op... Er blevet hjemme i dag for at ta imod min splinternye PC...
Dæleme om naren ikke har været her og bare pillet min seddel ned og istedet smidt en note i postkassen om at jeg kan hente min computer på posthuset... IMORGEN!!! Og sedlen var dateret til præcis 27 minutter inden jeg for 117. gang i dag var nede og kigge til postkassen... :-( Forsøgte desperat at ringe til posthuset, men hende damen var ikke særligt medgørlig... Imorgen har jeg så selvfølgelig ikke tid til at være hjemme, så kommer først til at hente den sent på eftermiddagen...
Fuck noget møg... Ventetiden er ulidelig... Jeg graver mig snart ned i en gletcher...
Lortedag... :-( Nu aner jeg ikke hvad jeg skal lave... :-(
#222 wiseguy 19 år siden
Du skal sætte dig på din flade røv og prise dig lykkelig over at du ikke aner hvad du skal lave!!! Hvilken luksus!! Flere af ”os gamle” herinde vil sikkert gi’ det meste af vores højre arm for bare et minimum af fritid ;o)
Når det er sagt, så kan jeg sagtens følge din frustration – det er det vi på godt jysk kalder sur røv!!! strik en vodoo-dukke af det lorte-spasser-postbud and give him hell!!!
#223 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#224 McPeter 19 år siden
Damn hvor er det frustrerende... havde endda stillet en cola som tak for hjælpen - den har han så heldigvis haft pli nok til ikke at snuppe, men alligevel... hvorfor kan folk bare ikke være lidt flinke... :-(
#225 davenport 19 år siden
Og så spurgte de hvorfor jeg så sådan ud, og jeg sagde: Fordi det der gør mig harm!
Jeg er faktisk rasende over det!!
#226 chandler75 19 år siden
#227 McPeter 19 år siden
Til gengæld har min mobil lige bippet - havde glemt jeg har en aftale om at skulle ud og spise med min gamle chef og nogle QMs på Hereford i aften... Ikke dårligt alternativ til når man ikke lige gad at lave mad... :-)
#228 lagoni 19 år siden
#229 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#230 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg var ude for noget af det samme i min gamle afdeling. Desværre fik jeg ikke efternavnet på hende der solgte filmene, ellers var der røget en anmeldelse afsted.