#270 Jo tak, og som du kan se er spørgsmålet formuleret på en rigtig universitetsmåde.
#271 Jeg ville så gerne komme med et bidende svar nu, men selv hvis jeg ikke var så træt som jeg er nu, så tror jeg det ville være svært at finde et godt...såøhmm...Your mom!!
Nå, tror også at jeg vil til at tage hjem nu, gider ikke sidde her længere. Så hellere finpudse det sidste derhjemme, tror ikke jeg finder på så meget mere at skrive til. Selv om der ikke er helt nok, håber jeg den sniger sig over grænsen til bestået.
Så er der gang i den på arbejdet.. Vi skal flytte til nye lokaler i den anden ende af byen på mandag, så alt skal pakkes ned. Jeg gjorde det meste igår så jeg har en stille dag på pinden. Dejligt at se de andre styrte rundt, og ikke kan få det hele til at passe ind. Jeg mangler bare mine sager og min computer, der skal i en kasse, så er det det. Bare irriterende at sagerne skal blive i kassen, da vi ikke får nogle reoler til dem. (Det er en midlertidig flytning indtil april) - Det bliver noget rod!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvis der er nogen der keder sig i morgen, så holder jeg KZ-dag i min hjemmebio. Dvs. at jeg har inviteret mennesker, der skal komme og arbejde. Der vil så i modsætning til WWII blive serveret mad og øl til gengæld.
Invitationen er åben ;D
Ja, det har alle mine venner sjovt nok også i morgen. Der er vidst meget der skal nåes i morgen rundt omkring, især da folk hørte at der var det der arbejde indvolveret. ;)
#271 dyg 19 år siden
#272 bobber 19 år siden
#271 Jeg ville så gerne komme med et bidende svar nu, men selv hvis jeg ikke var så træt som jeg er nu, så tror jeg det ville være svært at finde et godt...såøhmm...Your mom!!
Nå, tror også at jeg vil til at tage hjem nu, gider ikke sidde her længere. Så hellere finpudse det sidste derhjemme, tror ikke jeg finder på så meget mere at skrive til. Selv om der ikke er helt nok, håber jeg den sniger sig over grænsen til bestået.
#273 davenport 19 år siden
Jeg mangler bare mine sager og min computer, der skal i en kasse, så er det det.
Bare irriterende at sagerne skal blive i kassen, da vi ikke får nogle reoler til dem. (Det er en midlertidig flytning indtil april) - Det bliver noget rod!
#274 DarkLight 19 år siden
#275 McPeter 19 år siden
#276 dyg 19 år siden
#277 davenport 19 år siden
Invitationen er åben ;D
#278 cyberzed 19 år siden
#277 Hvis det ikke var for firmajulefrokosten i aften, så var jeg da fristet til at komme forbi :) (gode undskyldninger har man jo nok af)
#279 davenport 19 år siden
#280 chandler75 19 år siden