Gravatar

#131 elwood 19 år siden

#125 kan desværre ikke lige lave en setliste, ville nok hjælpe lidt hvis jeg havde været til koncert med dem mere end to gange 8-)

Men det var på Train i Århus at de gav Koncert.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#132 wiseguy 19 år siden

Fnys! om 9 timer ringer mit vækkeur og så er det hverdag igen :( Så står den på årsregnskab og overarbejde, overarbejde og mere overarbejde :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#133 elwood 19 år siden

Så røg jeg med på Deadwood vognen!

Damm det ser jo ikke dårligt ud, jeg var hvertfald bidt fra afsnit 1 af.

Seth Bullock(Timothy Olyphant) er satme en hård nyser, det fik jeg hurtigt fastlagt med scenen ude foran fængslet i starten, og bare hans fremtonning, det er som om han har hele tiden i verden til at sige sine replikker, og hvis han skal være den nye Hitman, jamen så siger jeg go for it!

Al Swearengen, jep det blev hurtigt klart for mig at han er manden der styre den lille by, med hård hånd, kan ikke sige så meget om ham endnu, anden end han virker som en man ikke skal gøre sig uvenner med hehe.

Jeg er fanget indtil videre i hvertfald, og det ender nok med jeg får bestilt dvd boksen, men jeg går nu nok efter Reg 1 med mest muligt xtra matriale selv om den er dyre.

Was that you or me Montana?

8-)

Gravatar

#134 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 133 Ja, det er en ganske go' lille serie ;)

Fik du også set Ken Burns dokumentar om Det Vilde Vesten ??? Det er en dokumentarserie som du bestemt ikke må snyde dig selv for :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#135 elwood 19 år siden

#134 jeg fulgte da med i det som kom i går, den virker intressant 8-)
Gravatar

#136 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Lige kommet hjem fra arbejde 1 og skal bare lige have lidt mad inden jeg skal på arbejde 2 :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#137 wiseguy 19 år siden

Tjaaa apropos arbejde! Jeg er så småt ved at gøre mig klar til at tage hjem. Jeg startede kl 6 i morges, så nu har jeg vist også gjort mit her første dag efter ferien!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#138 filmz-lbw 19 år siden

#136+137 Fæle jobs I to stakler har... :o(
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#139 elwood 19 år siden

Damm Deadwood er Genial, eller sagt på anden måde stemningen der driver gennem de gamle bræder i den lille lejr, er eminent.

Jeg tror sku da ikke jeg kan vente til næste dag for at se endnu et afsnit, den serie skal da hjem til hylden med det samme!

Btw måske nogen der lige kan svare mig på et spørgsmål ang. en af skuespillerne i afsnit 2.

Ham der bliver dræbt til sidst, i afsnittet hvad er det han hedder.

Jeg næsten sikker på det er ham skuespilleren man aldrig har set i nogle gode film eller noget, han har altid spillet kiksede/pinlige roller lidt i stil med Adam Schandler og Rob Schenider. Fordi hvis det er ham så må jeg da sige han har oppet sig.

Kan også være det er mig der er gal på den 8-)

Nå nu der Westeren Dok...

Gravatar

#140 dyg 19 år siden

Sidder og forbereder morgendagens jobsamtale og så læser jeg lidt til eksamen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: