Og jeg kunne ikke være mere enig. Jeg var solgt efter et par minutter og der er ikke tvivl om, at serien skal hjem på et tidspunkt. Jeg er særlig vild med, at karaktererne og fronterne lige så stille og roligt tegnes op. Man har hele tiden på fornemmelsen, at selv om nivauet allerede er meget højt, så vil serien fortsætte med at vokse...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg sidder på mit nye arbejde, skal ud og hente min "nye" firma bil om et par timer, ellers er jeg så småt ved at falde på plads her.. også selvom det kun er 2 dag jeg er her :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#143 Ikke værst! Men stærke/svage sider, de svage sider på da være din entutiasme for at arbjde ekstra intensivt ;-)
Men nej, bliver godt med en bil igen, nu har jeg også måtte undvære bil i en hel uge, det er virkelig ikke sjovt, når man har været vant til det. Nu mangler jeg bare at de også får fundet et brændstofkort frem, synes det er lidt sjovere når man har sådan et :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Har lige tjekket konto, så sidder nu og undrer mig over hvordan jeg kan ha' brugt så mange penge på ingenting... Forsøger desuden at skrive historieopgave til på tirsdag (hvor der også er eksamen) om Ku Klux Klans opståen. Jeg er en elendig studerende, tror nok jeg burde stresse her i eksamenstiden, men får lavet ufattelig lidt - skal desuden se CSI senere, det skal der jo også være tid til :)
#141 tiny 19 år siden
Det skulle være ham her: http://www.imdb.com/name/nm0159609/
Og jeg kunne ikke være mere enig. Jeg var solgt efter et par minutter og der er ikke tvivl om, at serien skal hjem på et tidspunkt. Jeg er særlig vild med, at karaktererne og fronterne lige så stille og roligt tegnes op. Man har hele tiden på fornemmelsen, at selv om nivauet allerede er meget højt, så vil serien fortsætte med at vokse...
#142 filmz-herskegut 19 år siden
Hvor skal du til samtale henne af ?
Jeg sidder på mit nye arbejde, skal ud og hente min "nye" firma bil om et par timer, ellers er jeg så småt ved at falde på plads her.. også selvom det kun er 2 dag jeg er her :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#143 dyg 19 år siden
Firma bil? Ikke dårligt da, det ville jeg ikke brokke mig over :]
#144 filmz-herskegut 19 år siden
Ikke værst! Men stærke/svage sider, de svage sider på da være din entutiasme for at arbjde ekstra intensivt ;-)
Men nej, bliver godt med en bil igen, nu har jeg også måtte undvære bil i en hel uge, det er virkelig ikke sjovt, når man har været vant til det. Nu mangler jeg bare at de også får fundet et brændstofkort frem, synes det er lidt sjovere når man har sådan et :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#145 lagoni 19 år siden
#140 - held og lykke :)
#146 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#147 dyg 19 år siden
#148 elwood 19 år siden
Så er det nu, hvis du vil se hvem du ligner mest af de kendte.
Face recognition
Ellers så fordriver jeg bare tiden til Deadwood toner frem hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 lagoni 19 år siden
#150 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***