Har lige været nede og træne. Puha... det var hårdt at komme igang igen!
Jeg har sådan set juleferie men er blevet spurgt om jeg ikke lige vil lave lidt arbejde på en spillefilm... så det må jeg hellere kigge på i eftermiddag.
Jo, jeg skal nok lægge billeder af alle tre boxe, plus to nye jeg sidder og fifler med, op. Det blir i løbet af næste uge, da jeg lige skal ha' lånt min lillesøsters digikamera først. :)
De to andre boxe er lidt mere kult. Det blir med 3 film i hver og foreløbigt lyder titlerne :
The Amazing Carradine Adventures :
Cannonball! Circle of Iron Death Race 2000
Larry Cohen - Weapons of Choice :
Q - The Winged Serpent God Told Me To...Kill Bone
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Puuuha ... er lige kommet hjem efter endnu en arbejdsdag på ca. 12 - 13 timer - nu skal der også slappes af de næste 3 dag før vi begynder igen den 2/1 :-/
Har lige bestilt : The Conformist til under og Stella Dallas til 53 kr. stk. på dvdpacific - har afventet udgivelsen af The Conformist med stor glæde - den er latterlig billig men DVDbeaver siger mere end god for den:
Er på arbejdet i øjeblikket - til kl. 09.00 imorgen tidligt - er allerede næsten igennem en 4 retters menu 3/4 flaske vin - det bliver en lang nat - mangler cahmpagne selvfølgelig og ikke mindst en Havaneser. Det bliver spænende om der bliver tid til arbejde:)
#121 Corgan 19 år siden
Har lige været nede og træne. Puha... det var hårdt at komme igang igen!
Jeg har sådan set juleferie men er blevet spurgt om jeg ikke lige vil lave lidt arbejde på en spillefilm... så det må jeg hellere kigge på i eftermiddag.
#122 NightHawk 19 år siden
Jo, jeg skal nok lægge billeder af alle tre boxe, plus to nye jeg sidder og fifler med, op. Det blir i løbet af næste uge, da jeg lige skal ha' lånt min lillesøsters digikamera først. :)
De to andre boxe er lidt mere kult. Det blir med 3 film i hver og foreløbigt lyder titlerne :
The Amazing Carradine Adventures :
Cannonball!
Circle of Iron
Death Race 2000
Larry Cohen - Weapons of Choice :
Q - The Winged Serpent
God Told Me To...Kill
Bone
#123 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#124 elwood 19 år siden
Det så anden gang jeg har hørt dem, første var i forbindelse med en Senior Spejderlejr, hvor de spillede.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 El vez 19 år siden
#126 dyg 19 år siden
Meget underholdende i starten, men efterhånden som det skrider frem bliver det mere og mere svært.
#127 jessup 19 år siden
http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews27/confor...
Bestilte også Monsieur Verdoux fra Play.
#128 jessup 19 år siden
#129 filmz-Kadann 19 år siden
#130 lagoni 19 år siden