Hos er det bl.a. om lægninger af CVR, der giver store problemer, så nu er vi gået igang med en række nød planer så vi kan lavet vores sager, selvom det ikke er velset :-/
så sku i prøve og være i IT afd. nøjj jeg har aldrig set noget så uvirkbart som det her, og vi må nada ting indtil videre end ikke oprette en bruger i AD det skal foregå eksternt suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige afleveret min sidste opgave i dette semester. Skrev om "'Japaneseness' in Danish reviews of Japanese films". Så nu står den på juleøl (de store gode øl koster efterhånden kun 20 stykket. Julen varer sgu lige til påske!) og film og flere juleøl de næste par dage, før jeg skal sende praktikansøgninger og nusse i papirer i universitets bureaukratiske helvede.
Så blev Wild Bill Skudt, af en simple mand, som ikke kunne klare at tabe i poker til ham, nu var jeg lige gået hen og blevet så glad for hans rolle i serien
Men når man får den slags "udbrud" over en karakter i en serie, så har HBO jo gjort et fantastisk arbejde 8-)
Btw nogen der evt. kan fortælle hvad The Pinkertons er ?, er det en slags efterretning tjenste, eller noget i stil med spillekomiteen i Las Vegas ?
Forstod ikke lige hel hvorfor Al Swearengen frygtede dem så meget.
Hehe ja måske har du ret, det tænkte jeg ikke lige videre over da jeg skrev det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#161 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#162 davenport 19 år siden
#163 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#164 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#165 mr gaijin 19 år siden
#166 filmz-jonasgr 19 år siden
Lyden er der men intet billede. Har installeret alle mulige mærkelige codecs, men intet billede. Ja min computer er bare ikke ligesom alle andres.
'Cause I'm evil"
#167 Captain Vallo 19 år siden
(Dette burde næsten være en tråd for sig selv)
Jeg ligner lidt en blanding af:
Adrien Brody
Peter Sarsgaard
Spencer Tracy
og Nathan Lane
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#168 elwood 19 år siden
Btw nogen der evt. kan fortælle hvad The Pinkertons er ?, er det en slags efterretning tjenste, eller noget i stil med spillekomiteen i Las Vegas ?
Forstod ikke lige hel hvorfor Al Swearengen frygtede dem så meget.
Hehe ja måske har du ret, det tænkte jeg ikke lige videre over da jeg skrev det.
#169 elwood 19 år siden
#170 tak for det, damm nej de lyder sku ikke helt som nogen man skal rode sig ud med.
#170 chandler75 19 år siden
Læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/Pinkertons