Afhænger meget af hvilket billede man uploader, nu blev jeg f.eks. Forbundet med Mussolini, hmm jeg har også altid ment der var lidt Diktator i mig hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tager mig selv i at komme med de der små komentar, som om jeg snakker til dem i filmen.
Da Al Swearengen, opdager at der kommer en ny saloon, sad jeg bare "uh oh nu bliver der ballade"
Argg jeg er grebet, jeg kan ikke slippe den serie nu.
Jeg opdagede at Dr2 heldigvis også genudsender Western dokumentaren næste dag, så jeg kan stadig nå at se den, hvis jeg lige skal andet efter jeg har set Deadwood.
Jack McCall: Should we shake hands or something, relieve the atmosphere? I mean how stupid do you think I am? Wild Bill Hickok: I don't know. I just met you.
Wild Bill er Tough
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 Jeg ser også pt. Deadwood og er næsten færdig med første sæson. Umiddelbart havde jeg lidt svært ved at komme ind i den, ikke mindst fordi sproget er ret svært at følge i starten, men efter det fjerde afsnit var jeg virkelig hooked. Den er imponerende stykket sammen, og virkelig flot spillet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Så er jeg tilbage på arbejde igen. Halvdelen af vores system virker, så det er da nogenlunde. Det er ikke let at overskue hvor man skal starte i alt det her rod, men der er da i det mindste kaffe på kanden. (Glæder mig allerede til weekend ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 chandler75 19 år siden
#152 elwood 19 år siden
Nåja og åbenbart også Elisha Cubert, ved ikke om jeg skal tage det som en kompliment hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 dyg 19 år siden
#154 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#155 elwood 19 år siden
#156 elwood 19 år siden
Jeg tager mig selv i at komme med de der små komentar, som om jeg snakker til dem i filmen.
Da Al Swearengen, opdager at der kommer en ny saloon, sad jeg bare "uh oh nu bliver der ballade"
Argg jeg er grebet, jeg kan ikke slippe den serie nu.
Jeg opdagede at Dr2 heldigvis også genudsender Western dokumentaren næste dag, så jeg kan stadig nå at se den, hvis jeg lige skal andet efter jeg har set Deadwood.
Jack McCall: Should we shake hands or something, relieve the atmosphere? I mean how stupid do you think I am?
Wild Bill Hickok: I don't know. I just met you.
Wild Bill er Tough
8-)
#157 Benway 19 år siden
#158 mr gaijin 19 år siden
Og da jeg sendte mit halvklippede frisure-billede fra min filmz-profil ind blev jeg til Dustin Hoffman. Hmmm...
#159 cyberzed 19 år siden
#160 davenport 19 år siden
Halvdelen af vores system virker, så det er da nogenlunde.
Det er ikke let at overskue hvor man skal starte i alt det her rod, men der er da i det mindste kaffe på kanden.
(Glæder mig allerede til weekend ;)