Det er i den grad mandag morgen! Det er i den grad så meget mandag morgen! Træt, ugidelig, sur, tvær, alle irriterer mig... Bare jeg var alle andre steder end her, og lavede alt muligt andet end det jeg laver..
Godmorgen filmz!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige fortalt bruger nr. 2 at jeg ikke kan hjælpe hende med at installere software på hendes pc, det skal hun lave et request om. Wiii Regionen er bare så dygtig lavet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Udøver tortur på mig selv. Sidder og spilder tiden ved at tjekke om der er kommet karakter fra eksamener. Burde bære på vej om for at læse til de kommende eksamener i stedet.
Lagoni vil det sige at man nu skal have det store trekking udstyr på for at besøge dig?
Laver ansættelseskontrakter/breve, taler med ansøgere og chefer og drikker masser af sort økologisk kaffe og spiser økologisk chokolade og frugt - puhha det er hårdt at være ansat under en økochef ;)
#31 davenport 18 år siden
Det er i den grad så meget mandag morgen!
Træt, ugidelig, sur, tvær, alle irriterer mig...
Bare jeg var alle andre steder end her, og lavede alt muligt andet end det jeg laver..
Godmorgen filmz!
#32 lagoni 18 år siden
#33 davenport 18 år siden
#34 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 lagoni 18 år siden
edit: hmm, nej, jeg så forkert, de har det kun i den ene side. Men det er nu stadig lidt sjovt, det er umuligt at gå på modsatte fortov :)
#36 Scherlund 18 år siden
Lagoni vil det sige at man nu skal have det store trekking udstyr på for at besøge dig?
#37 DarkLight 18 år siden
#38 lagoni 18 år siden
#39 DarkLight 18 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***