Gravatar

#31 davenport 18 år siden

Det er i den grad mandag morgen!
Det er i den grad så meget mandag morgen!
Træt, ugidelig, sur, tvær, alle irriterer mig...
Bare jeg var alle andre steder end her, og lavede alt muligt andet end det jeg laver..

Godmorgen filmz!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 lagoni 18 år siden

Kigger på fortovet ud for mit vindue bliver brækket op... Øj, de maskiner larmer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#33 davenport 18 år siden

Bare jeg havde noget så spændende at kigge på...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 elwood 18 år siden

Har lige fortalt bruger nr. 2 at jeg ikke kan hjælpe hende med at installere software på hendes pc, det skal hun lave et request om. Wiii Regionen er bare så dygtig lavet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#35 lagoni 18 år siden

Lidt sjovt, de ordner fortov på begge sider af vejen og på begge sider har de vist skiltet "Fodgængere henvises til modsatte fortov" :)

edit: hmm, nej, jeg så forkert, de har det kun i den ene side. Men det er nu stadig lidt sjovt, det er umuligt at gå på modsatte fortov :)
Gravatar

#36 Scherlund 18 år siden

Udøver tortur på mig selv. Sidder og spilder tiden ved at tjekke om der er kommet karakter fra eksamener. Burde bære på vej om for at læse til de kommende eksamener i stedet.

Lagoni vil det sige at man nu skal have det store trekking udstyr på for at besøge dig?
Gravatar

#37 DarkLight 18 år siden

#34, self skal der laves et request. Man skal da have historik :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38 lagoni 18 år siden

#36 - tæt på. Man skal gå ad bagvejen igennem gården og så bagefter lige be' dem der arbejder der flytte sig så man kan komme ind...
Gravatar

#39 DarkLight 18 år siden

Kigger lidt på Venom
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Laver ansættelseskontrakter/breve, taler med ansøgere og chefer og drikker masser af sort økologisk kaffe og spiser økologisk chokolade og frugt - puhha det er hårdt at være ansat under en økochef ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: