Gravatar

#21 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Ser "Life on Mars" og Bowie special indimellm dynger af tøj, som skal vaskes og opvask for de sidste par dage :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#22 dyg 18 år siden

Sidder og er fortørnet over endnu en bus, der aldrig kom. Hvordan Århus Sporveje kan blive ved med at være så ustabile er mig en gåde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 mr gaijin 18 år siden

#21 Præcis samme kombination. Vasketøj og Bowie. Opvasken lader jeg nu aldrig stå :) Jeg synes forresten det var ærgerligt, at de blot skøjtede hen over alt hvad han har lavet siden "Ashes to Ashes". Hans bedste periode er selvfølgelig 70erne, men jeg mener stadigvæk, at album så som "Outside" har store kvaliteter.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#24 elwood 18 år siden

Argg!

er det kun mig der få de her Fort Knox indpakninger på dvd'er ?

3 stk. sikkerheds tape om selve kassen i siderne, som efterlader mærker når man fjerner dem, og cellofanen rundt om dvd'en sandlig om ikke den også klæber (den er hvertfald lidt klæbene på ryggen af en dvd æske, så den kan efterlader lidt rester der.

Suk det driver mig til vanvid 8-(

Den omtalte æske var min Sentinel fra Axel music.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 23 Enig, specielt når man nu alligevel har valgt at lave en temaaften om ham. En anden ting som heller ikke blev berørt så meget er hans berøring med filmverden, både som skuespiller, solist og komponist :-/ men alligevel rart at se de valgte at hylde ham :)

# 24 Ja, amerikanerne er ikke altid lige gode til at pakke ind. Jeg oplevede samme problem da jeg købte bl.a. Backdraft SE :-/

Gravatar

#26 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Til jer som ikke har pt. har råd til at købe den, så viser SBS Net netop nu "Battlestar Galactica" !

Gravatar

#27 dyg 18 år siden

#26 - Vores antenneforening har ikke plads til at have SBSNet :( Hvorfor kan de ikke bare droppe de svenske kanaler, som ingen gider at se (læs: jeg ikke gider at se)?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Min chef har lige ringet, så jeg er ved at gøre mig klar til at tage på arbejde ... igen :)

Gravatar

#29 tiny 18 år siden

Så gik den ikke længere; Deadwood blev nødt til at komme på min filmz-favorit-liste. Afslutningen af første sæson er da helt fænomenal! (Eneste lille minus: jeg manglede Calamity Jane).

Jeg har ikke været så aktiv her på filmz på det seneste pga et vist speciale. Det blev endelig aflevet i mandags, så nu kan jeg igen tid til at blive underholdt herinde mens der skal skrives bunker af ansøgninger...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#30 filmz-jackjazz 18 år siden

#29:

Tillykke med afleveringen!

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: