Gravatar

#261 dyg 18 år siden

Jeg sidder og læser teknisk dokumentation om det projekt jeg er startet i. Puha der er meget information her i starten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#262 elwood 18 år siden

Lige kommet hjem efter en hyglig aften med min far, først så spiste vi her hos mig, og bagefter tog vi ind og så Ledsaget Udgang, jeg synes nu ikke den var så speciel, trak på smilebåndet et par gange, men min far derimod morede sig herligt over den.

Så det var vel lidt for hans skyld jeg tog med ham, humoren passede ham perfekt, og ja jeg kan høre på ham jeg vidst også skal ind og se den Sorte Madonna med ham, da han synes den så sjov ud.

Hvad man dog ikke gør for sine fædrer 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#263 thebigzzz 18 år siden

#262: har selv lige været inde og se ledsaget udgang, synes da den var meget sjov og en ok film, i forhold til alt det andet danske lort der bliver produceret, og samtidig med nogle ansigter der ikke er slidt helt ind til the bone (som mikkelsen/kaas). Men nej, det bliver nok ikke en film der bliver købt til samlingen.
Gravatar

#264 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg har set Koslænget i det nye Lido Teater i Vejle i fredags, og jeg troede ikke der ville være så mange inde for at se den film.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#265 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Efter al den snak om "Better Off Dead" i en anden tråd er jeg gået igang med en anden JC film: "High Fidelity"
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#266 stefsims 18 år siden

Har sat mig til at se en streamed version af NBC serien Heroes.
Håber den er lidt nattesøvn værd.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#267 filmz-Spiff_29 18 år siden

Lige nu?

sidder på jobbet og kan ikke tage mig sammen... så har siddet og leget lidt på filmz.dk og ellers hørt 100fm... Tjaaa om lidt skrider jeg til slagteren og henter et par frikadeller og en kold pepsi...Så skulle frokosten være reddet :)

Ellers er det hjem 15.30 til kone og søn.. hjem og se om ikke der skulle stå et par nye fælge i garagen... dejligt.. så vognen kan få nye sko

Spiff out :)

Gravatar

#268 Captain Vallo 18 år siden

Det ku' være, at den skulle ryge med i rækken af 'snarlige gensyn' ...

Går rundt med lungebetændelse på anden uge.
Lige nu muger jeg ud til høj musik. Én af de gamle venner kigger forbi i eftermiddag og varmer op til en lang filmaften / -nat. Manden er kok, og vil medbringe oksefilet, der har ligget i en lækker marinade siden i går. Hvor er det fedt, at blive forkælet!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#269 davenport 18 år siden

Jeg venter på at klokken bliver 14, så jeg kan komme hjem og arbejde lidt på biografen. Håber jeg har energi til den tid, for lige nu er jeg motiveret, men det kan hurtigt forsvinde igen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#270 filmz-Bruce 18 år siden

Har hostet hele natten så er pakket ind og hjemme idag :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: