Gravatar

#251 Captain Vallo 18 år siden

#249+250
Det må I meget gerne!
Fedt. Mange tak.

Ka' de ikke bare slå op i den lokale telefonbog?!
Dét ville, på den anden side, være alt for nemt ...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#252 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 236 Tillykke :)

Ligger og slapper af efter at være til lægen :-/ ... godt man har film og musik at slappe af med ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#253 tiny 18 år siden

# 240, 247 & 252

Tak skal I have. Jeg sidder nu dødtræt efter kun to dages arbejde - godt det er weekend :)
Jeg har ikke alene skulle sætte mig ind i arbejdet, men også skulle slås med en til tider temperamentsfuld computer. Hvis man er rigtig uheldig forsvinder hele dokumenter pludselig...
Nu vil jeg se Deadwood fra igår så jeg er klar til aftenens afsnit; hvis jeg ellers kan holde mig vågen...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#254 filmz-Bruce 18 år siden

#253 Tillykke med det! Flot gået!!!

Har lige haft en mail snak med en sælger. Ser ud til JVC's nye HD1 projektor bestilles til mig i næste uge, så med lidt held er der HD premiere i slutningen af måneden. Puha!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#255 filmz-Asta 18 år siden

Så er det vist på tide at jeg deltager lidt igen ;).....

#253 Tillyks med det :)

Jeg sidder og er totalt smadret...kæresten lå død-syg (mente han selv) igår aftes, så jeg har sovet elendigt i nat, da han hele tiden lå og rullede rundt, stønnede og gennerelt bare var forstyrrende...og så op og på arb kl 8. Gaaaaab! Følte mig lige så træt, som da jeg gik i seng :(
Det gode ved det hele er så, at han er blevet nogen lunde frisk igen -og jeg er flygtet hjem til min egen lejlihed, så i nat skal der bare soves igennem ;)

Og så fik mine kollegaer og jeg at vide igår, at vores chef er blevet fyret...problemer med regnskabet. Magen til klovn skal man da lede længe efter...

Og sidst men ikke mindst, så har jeg lige købt de 3 første sæsoner af "Heksene fra Warren Manor", så nu ved jeg hvad jeg skal lave i aften ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#256 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 254 Huuuuha ... lyder ikke dårlig ;) ... You lucky son of a :o)

... sidder og slås med en slem hovedpine og svimmelhed og stor bekymring for min mor, der de sidste par dage kun har fået det dårligere og dårligere :...-(

Gravatar

#257 elwood 18 år siden

#256 damm det lyder sku ikke godt, de bedste tanker herfra, om at det skal gå fremaf.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#258 tiny 18 år siden

# 254 - tak - håber handlen går i orden :)

# 255 - Tak - & selvfølgelig skal du det. Vi hunkønsvæsner må holde sammen her på Filmz. God fornøjelse med Heksene :)

# 256 - Puha, en værre omgang I er igennem. Jeg håber, det går fremad...

Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#259 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 257 Thanks ... I needed that :)

# 258 Takker ... Ja, den er lige lovlig slem for tiden :)

Gravatar

#260 lagoni 18 år siden

Jeg er lige kommet på filmz igen, efter at kollegienet har haft problemer med siden siden lørdag. Dejligt.

Har lige haft første undervisningsdag i det nye semester, hyggeligt nok at komme tilbage. Specielt når man opdager at udgiften til bøger i det ene fag er 8 kr :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: