Gravatar

#111 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 105 Velkommen hjem til lille danmark :) - er i gang med at planlægge mine ture i USA til efteråret :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#112 davenport 17 år siden

Da jeg føler et vidst overskud for tiden, har jeg oprettet mig som bruger på www.k10.dk som er en side for folk der har det svært med systemet.
Det er virkeligt et godt initiativ, og jeg håber på at kunne "fritidshjælpe" lidt mennesker :)

Ellers sidder jeg og overvejer om det hedder lasange eller toast. Er bare en smule træt, og selv om en omgang italiensk lyder fristende, så ved jeg sku ikke rigtigt..

Kæresten er syg med kvalme (graviditet anyone?) så der er der ikke møj sjov at hente.

Nå, ja. Skal jo ha en ny bil, men banken er uenig. De mener at en gæld på 123k er for meget for en på godt 33 år... ´O.o`
Der er heldigvis bedre og billigere måder at financere den slags på!
Er det ikke ufatteligt som jeg altid skal danse med dem? Alle konti i + og altid 10k til rådighed, men rådgiveren undrede sig over at jeg havde hævet 3k i weekenden... Jeg laver fucking børneværelse.. Det er sku da ikke gratis at få unger! Og der er stadig 7k til rådighed til juli. Iøvrigt skal han ikke blande sig i hvad fanden jeg bruger mine penge til. Jeg har sku selv tjent dem, og hvis jeg havde lyst til at spise Bigmacs for det hele, så havde jeg satme gjort det.

Nå, jeg rambler away. Nu vil jeg bestille en dyr Star Trek box, bare for at pisse banken af!
HAHAHAHAHAHAHAHA elendige sparekasse!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#113 elwood 17 år siden

#112 Pas på davenport er løs!

hehe btw. med hensyn til dit aftensmads valg, du lyder som en der er ret skrap i et køkken ud fra de indlæg jeg har læst, jeg er selv stik modsat undtagen når det kommer til bagning og Spinattærte.

Men en lagsane er en af de ting jeg betragter som semi hurtigt, det tager ikke lang tid og smække sammen synes jeg.

Men self. hvis man kan lave toasten mere lækker end normal så er det også en mulighed 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#114 davenport 17 år siden

Jeg laver det jo fra bunden, så det tager da lidt... Ved det stadig ikke...
Gravatar

#115 elwood 17 år siden

#114 pladerne ? damm så er der respekt herfra.

hmm flip a coin 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#116 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Sidder og har lige modtaget besked om at en god kollega på arbejde 2 er død. Det er det andet dødsfald på mit arbejde indenfor de sidste 2 måneder, hvilket man ikke kan undgå at reflektere lidt over :-(

Et er når ældre går bort det er livets gang og vemodigt, men når "unge" på ens egen alder bliver revet bort er det forkert.

Man bliver mindet om at man skal sætte pris på hvert øjeblik, og hvert sekund vi er her og hvor hurtigt det kan blive taget fra os.

Kan mærke at jeg faktisk er rystet indeni, og kun glad for at der ikke er travlt på hverken arbejde 1 eller arbejde 2, for jeg tror ikke jeg får lavet meget i dag :-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#117 Scherlund 17 år siden

Prøver forgæves at få fat i seat24. Har nu hængt i telefonkø i knap 30 minutter. Skal flyve fra Billund på Mandag. Men selvfølgelig er flyselskabet ramt af strejke, så det er muligt at vi skal bookes om.

For at en ulykke ikke kommer alene så tror jeg at mit tv lige er stået af. I hvert fald opføre den sig meget mystisk.

Det bliver spændende at se hvad den tredie ting bliver. For som vi alle ved så kommer 2 ulykker sjældent alene.
Gravatar

#118 cyberzed 17 år siden

#117 I just hacked your website...give me 100 million dollars to fix it :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#119 davenport 17 år siden

Har lige lavet en pensionssag akut, da jeg fik en terminalregistreret borger ind. Ubehageligt!
Og selvom diagnosen automatisk udløser pension, skal sagen forbi lægekonsulenten i kommunen... Jeg mener, borgeren er døene, men det skal stadig vurderes af en der aldrig har set vedkommene.. Det er sku langt ude!
Jeg begynder at overveje, om jeg gjorde det rigtige, da jeg for længe siden hjalp Venstre til magten.
Til AFR: Fyr Hjorten, og få en kompetent mand/kvinde i den stol!

Skulle bare lige af med det..
Gravatar

#120 Scherlund 17 år siden

#118 Wuhuu så kan det være at det bliver brugt til noget mere fornuftigt :)

Nå men jeg fandt ud af at mit tv alligevel ikke er stået af. Det var derimod en gammel Panasonic fjernbetjening, som lå i en pose på toppen af et skab der lavede problemer. Det var så en af de mere underlige fejlsøgninger jeg har lavet i mit liv. At se hvor man kan bevæge sig hen, mens man stadig skygger for signalet.

Nu mangler jeg bare at komme igennem til seat24.

Skriv ny kommentar: