Mad: Kunne godt bruge 1 time på øjet, da firmaet har parkeret en pølsevogn ude på plænen, så jeg har spist mig total mæt i pølser og brød.
Geek: Endelig fået OSXBMC(Nu Plex) til at virke som jeg gerne vil. Det betyder at den nye spiller sammen med min Harmony One, samt kan streame ting, fra min anden Mac. Jubii!
Andet: Går på ferie i morgen. Awesome!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Mad: Lige spist rester fra igår (okse, kartofler, majskolbe og smørsovs)
Geek: Intet at melde
Andet: Vil gerne hjem til en kold eller måske 2. Alternativt har jeg forespurgt generalen, om vi skal tage en tur til Tyskland og tanke vin.. Hun vurderer i øjeblikket situationen, som nok ikke falder ud til min fordel, medmindre jeg kan lokke med noget.. Ikke sex! (Gravide finder åbenbart ingen fornøjelse i den slags ekskapader)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har ondt i dele af kroppen jeg slet ikke vidste kunne gøre ondt - men især min ryg og mine fødder er total smadret - fysisk arbejde er altså dybt overrated.
Er i gang med at lave mad og eftersom jeg først var hjemme fra arbejde lidt over 20, bliver det kun til den klassiske ret for studerende - spaghetti med ost og ketchup.
Nu tror jeg, at jeg vil smide lidt battlestar galactica i afspilleren
#121 DarkLight 17 år siden
Kunne godt bruge 1 time på øjet, da firmaet har parkeret en pølsevogn ude på plænen, så jeg har spist mig total mæt i pølser og brød.
Geek:
Endelig fået OSXBMC(Nu Plex) til at virke som jeg gerne vil. Det betyder at den nye spiller sammen med min Harmony One, samt kan streame ting, fra min anden Mac. Jubii!
Andet:
Går på ferie i morgen. Awesome!
#122 davenport 17 år siden
Lige spist rester fra igår (okse, kartofler, majskolbe og smørsovs)
Geek:
Intet at melde
Andet:
Vil gerne hjem til en kold eller måske 2. Alternativt har jeg forespurgt generalen, om vi skal tage en tur til Tyskland og tanke vin.. Hun vurderer i øjeblikket situationen, som nok ikke falder ud til min fordel, medmindre jeg kan lokke med noget.. Ikke sex! (Gravide finder åbenbart ingen fornøjelse i den slags ekskapader)
#123 filmz-jonasgr 17 år siden
postserveren svared: relaying not permitted.
'Cause I'm evil"
#124 davenport 17 år siden
#125 cyberzed 17 år siden
#121 Så du giver kolde fra kassen i morgen?
#123 Du bruger den forkerte SMTP server
Mad: Har lige spist et æble
Geek: Skal hente det sidste hardware til opgraderingen efter arbejde
Andet: Skulle jeg gemme min ferie til Vinter eller er jeg nødt til at holde noget før
#126 DarkLight 17 år siden
#127 DarkLight 17 år siden
#128 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, det ser ret fornuftigt ud.
#129 tiany 17 år siden
Er i gang med at lave mad og eftersom jeg først var hjemme fra arbejde lidt over 20, bliver det kun til den klassiske ret for studerende - spaghetti med ost og ketchup.
Nu tror jeg, at jeg vil smide lidt battlestar galactica i afspilleren
#130 cyberzed 17 år siden