Jeg sidder også og gaber lidt. Jeg er ikke kommet over mit jetlag endnu. Sidste nat fik jeg omkring 2½ times søvn, så jeg håber på at kunne få noget søvn i nat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så er der "Chinatown" på DR2 :) Goldsmiths musik som åbner filmen fanger mig hver gang, og det er ikke fordi musikstykket er videre originalt: Den ensomme trumpet og de svulstige strygerne er noir-klicher, men stemningen er helt suveræn: 1. sek inde i filmen og BOOM så befinder man sig i et melankolsk univers :)
Sidder og skriver på en eksamen, jeg skal aflevere over nettet mandag morgen. Det er et år siden, jeg sidst var i Japan, men den første uges tid er udelukkende gået med ringe japanske sociologer, økonomer og politikere op, og derefter at kigge i en skærm og banke i tasterne.
Min kæreste er samtidig fuldt optaget af sit job som sygeplejerske, hvor hun arbejder fra 8 morgen til 9 aften de fleste dage.
Men efter min deadline mandag har jeg fri, og hun har ferie i slutningen af måneden, så vi tager op i bjergene nogle dage i hendes forældres sommerhus.
#131 filmz-Kadann 17 år siden
#132 dyg 17 år siden
#133 Michael Andersen 17 år siden
#134 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 mr gaijin 17 år siden
Min kæreste er samtidig fuldt optaget af sit job som sygeplejerske, hvor hun arbejder fra 8 morgen til 9 aften de fleste dage.
Men efter min deadline mandag har jeg fri, og hun har ferie i slutningen af måneden, så vi tager op i bjergene nogle dage i hendes forældres sommerhus.
#136 davenport 17 år siden
Geek: Afventer 21 discs af Voyager - KOM NU PACIFIC!
Andet: Det er hårdt at sidde på arbejde, når man lige har været i Tyskland, og alle bajerne sms´er at jeg skal komme hjem og drikke dem!
#137 tiany 17 år siden
#138 cyberzed 17 år siden
#139 DarkLight 17 år siden
#140 davenport 17 år siden
Vi er en flok törstige mennesker.