Gravatar

#141 cyberzed 17 år siden

#139 ... opstart med whisky og så skift til porter og porse...kunne være en plan :P

P.S. Nu med 3 (eller er det 4.) konkurrence vundet her :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#142 intak 17 år siden

Er ved at pakke det sidste for derefter at tage til skagen i 2 uger. Bliver dejligt med 100 % afslapning, med god mad hver dag!
Gravatar

#143 elwood 17 år siden

Zappede lige over på Speed, og nu er der et spørgsmål, egentlig har tænket over en del.

Hvad er det for nogle gule beholder, som bussen gang på gang crasher ind i på vejen, synes jeg ser dem ret meget når der er biljagte i film nemlig.

Det ikke brandhaner, så meget ved jeg.

Måske det bare Hollywood obligatorisk ting i mange bilscener 8-)

Det et fænomen over i USA så meget har jeg da lagt mærke til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#144 filmz-Bruce 17 år siden

Hej alle!

En lille hilsen fra Florida. Har vaeret i Key West, som var AWESOME! Det er et buddie sted af rang!!! Fed tur med vandflyver paa 4th. of july. Saa roeg vi til Everglades med air boats og de smaa fik krammet Leroy, en alligator. Derefter til Fort Meyers, som blot skulle vaere et stoppested, men viste sig at have den fedeste strand og mest coole atmosfaere. Saa feriens underpunkt, Disney, Animal Kingdom og Disney Studios, som er optraekkeri af rang. Udover at betale KASSEN for 2 dage paa hotel, ville de have 299$ for voksne og 150$ for boern for 2 dage i parkerne. Fuck jer Disney og jeg vil anbefale alle med Florida tanker om at springe over og tage Universals parker istedet. Det er ikke pengene vaerd. Men Aerosmiths Rock'n'rollercoaster og det nye Hollywood Twilight Zone Mansion, med 13 etagers fald holdt. Vi fik konstant Disney ansatte gjort forvirrede, naar vi spurgte om hvor vi kunne finde Miskee-why Mo-juse (Mickey Mouse = men fonetisk udtalt) og Donald Dusk.

Saa roeg vi til huset i Orlando, som er uhmmmm! Handler i Wal-Mart. Kom ud med 8 poser med det laekreste frugt, paalaeg, beers, ja alt. Vi regnede med over 300$, men det blev 180$. Fuck jer Arla, Foetex, Irma, Netto og danske foedevarepriser!!! I piss in your general direction! Lease en stor Volvo i en maaned? 2000 kr. Vi koerer rundt i en Dodge Durango og der ryger 2 dyrearter, hver gang vi speeder op. Jeg har daarlig samvittighed, men blot det er termitter og haermyrer saa er det fint. Igaar fik ungerne og os, to fuldvoksne maend, deres stoerste oplevelse paa turen. En halvtime med en delfin. AWESOME!

I dag var vi i Orlando Studios, som er LANGT bedre end Disney. Mindre pussenuttet og overgearet og vi proevede den nye Mummy rollercoaster og Brendan Fraser kom forbi til en session i parken, hvor han promoverede den nye Mummy. Men der var ulideligt varmt, saa vi udsaetter resten. Soendag skal vi i Sea World og mandag Adventure Island, hvor vi slutter af med Bob Marley restaurant og Journey To The Centre Of The Earth i digital 3D.

Der var over 40 grader i dag, men heldigvis er der lige kommet en thunderstorm, saa nu hygger vi indendoere og slapper af og jeg kan se Cary Grant er i TV i Operation Petticoat, LUVLY. Jeg bliver noedt til at saelge ud af alt naar jeg kommer hjem!

Luv it, batterierne er snart opladt og klar til en tur i Danmark igen.

Cya!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#145 elwood 17 år siden

Oh How I hate Mummies!

hehe lyder til i har en god tur, min egen ferie er også lige startet, eller well 14-31 juli, hvor jeg skal lave film fra 18-21 juli er det vidst, men ellers skal der bare kobles af ses masser af film, hvem ved måske får jeg tygget min astaire and Rogers box igennem, eller sidste del af That's Entertainment, som jeg har gemt til en regnvejrsdag.

Men ahh ferie 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#146 filmz-jonasgr 17 år siden

http://www.dvdtalk.com/reviews/33874/dark-knight-t...

Mine forventninger er gået fra høje til meget høje. Det lyder herligt at vi ikke bare får en almindelig action superheltefilm. Og når anmelderen ligefrem kalder det for Chris Nolans bedste film, ja så.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#147 tiany 17 år siden

Brugte formiddagen i Storcenteret.

Da jeg kom hjem og drejede ind på parkeringspladsen. var der så nogle der valgte at køre galt i krydset 50 m fra vores lejlighed.
De er stadig igang med at rydde op, så nu har de spærret en af Koldings mest trafikkerede veje, med det resultat at der er monsterkø foran vores lejlighed.
Men der skete heldigvis ikke noget med dem i bilerne selvom de små børn i bilerne selvfølgelig græd meget.
Valar morghulis
Gravatar

#148 davenport 17 år siden

Var det Vejlevej? Vi skulle have været i BabySam, men jeg nedlagde veto. Godt det samme!
Og centeret på en lørdag, svarer til at man bliver bundet til en stol, i et rum fyldt med 8årige børn, der hver har fået udleveret blokfløjter, harmonikaer og tubaer!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#149 tiany 17 år siden

Nej Østerbrogade.

Ja centeret kan være slemt om lørdagen, derfor tog jeg også rimelig tidlig afsted - kan simpelthen få knopper af børn og tyske turister. Jeg skyndte mig også bare at få handlet det jeg skulle
Valar morghulis
Gravatar

#150 filmz-sanjo 17 år siden

Flordia er fantastisk var der for 4 år siden. Mange af de samme steder som du også nævner. Dog siger du, "Hollywood Twilight Zone Mansion" og "Mummy rollercoaster" er nye, de var der også for 4 år siden :)

Hvad med NASA, skal I ikke en tur derover?

"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: