Jeg har besøgt NASA 2 gange. Det er meget interessant, men der er meget forlystelse over det dog. Det er amerika, så hvis der kan tjenes en cent, så koster det noget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige straffet noget jern... så sidder og stener på filmz (!!) og vælger hvilke blu-ray udgivelser jeg skal ha' med hjem fra USA i næste uge. Har allerede bestilt Cloverfield og Batman Begins (som jeg glæder SÅÅÅÅÅ meget til at få).
Indtil videre har jeg bestemt mig for:
BBC: Planet Earth -The Complete Series 2001 - A Space Odyssey Oceans Trilogy
Ellers er det et måske til titler som Harry Potter 1-5, Lethal Weapons, Fifth Element (Remastered) og I Am Legend.
Denne side er nice hvis man er i tvivl om en titel kan fås kodefri...
Nogle gode forslag til film man BARE skal eje i HD?
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Synes min lørdag smuldrer væk mellem fingerne på mig.. Nu er den snart 6, så der det snart søndag og endelig mandag igen... Damn you, World of Warcraft!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og læser Michael Chabons "Wonder Boys"... og er enormt irriteret over, at jeg skal til at sende min bærbare til reparation, da jeg ikke kan få andet end sort skærm.
#152 Snup de 5 bedste (frataget "Sweeney Todd", "Atonement" og "Zodiac" der ikke kan fås i USA endnu) film fra sidste år:
Gone Baby Gone Michael Clayton No Country for Old Men Persepolis (som dog ikke er regionsfri) There Will Be Blood
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Jeg er endelig gået igang med at male min nye lejlighed. Fuck, hvor er det kedeligt. I den kommende uge skulle jeg gerne modtage de fleste af mine nye møbler. Så mangler jeg blot at få væltet en væg, så stuen kan blive fin. So much to do...
Jeg er lige kommet hjem fra en herlig weekendtur til Århus og jeg ærgrer mig nu over jeg aldrig overvejede at flytte til byen for at studere, for den er da godt nok hyggeligt og flot. Savner den allerede...
I aften skal jeg til Zulu Sommerbio og se Juno, det skal nok blive hyggeligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#151 davenport 17 år siden
#152 izi 17 år siden
Indtil videre har jeg bestemt mig for:
BBC: Planet Earth -The Complete Series
2001 - A Space Odyssey
Oceans Trilogy
Ellers er det et måske til titler som Harry Potter 1-5, Lethal Weapons, Fifth Element (Remastered) og I Am Legend.
Denne side er nice hvis man er i tvivl om en titel kan fås kodefri...
Nogle gode forslag til film man BARE skal eje i HD?
#153 Bobby Singer 17 år siden
Efter sådan en gang hardcore afslapning, tror jeg bare, at jeg skal slappe helt hundred procent af, ellers får jeg sku stress.
Det jeg prøver at sige er, at det er dælme hårdt at have ferie. :)
#154 davenport 17 år siden
Damn you, World of Warcraft!!
#155 rockysds 17 år siden
og er enormt irriteret over, at jeg skal til at sende min bærbare til reparation, da jeg ikke kan få andet end sort skærm.
Snup de 5 bedste (frataget "Sweeney Todd", "Atonement" og "Zodiac" der ikke kan fås i USA endnu) film fra sidste år:
Gone Baby Gone
Michael Clayton
No Country for Old Men
Persepolis (som dog ikke er regionsfri)
There Will Be Blood
#156 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Har haft et par travle dage og lader nu op til at gå til begravelse i næste uge :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#157 Corgan 17 år siden
Jeg er endelig gået igang med at male min nye lejlighed. Fuck, hvor er det kedeligt.
I den kommende uge skulle jeg gerne modtage de fleste af mine nye møbler. Så mangler jeg blot at få væltet en væg, så stuen kan blive fin. So much to do...
#158 lagoni 17 år siden
I aften skal jeg til Zulu Sommerbio og se Juno, det skal nok blive hyggeligt.
#159 dyg 17 år siden
#160 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"