Så er der ferie! Jeg har lige afleveret min sidste eksamensbesvarelse over nettet. Det er meget rart at være på Tokyo time i sådanne tilfælde. Det giver lige +7 timer til deadline. Til gengæld tager flyturen halvanden dag, når man flyver østpå.
Så gik bilen i stykker på vej til arbejde i dag - pænt irriterende eftersom kæresten er i Italien og det er hans bil. Så nu skal jeg op på arbejde i morgen og bede üpper-bossen om lov til at lade bilen stå på deres parkeringsplads i 2 uger, indtil min kæreste kommer hjem(og den står egentlig pænt meget i vejen deroppe). Det er højst sandsynlig et eller andet med koblingen og kan i værste fald komme til at koste 5000kr at få lavet. Det var sgu en trist måde at starte ugen på.
Røv træls... Jeg har også altid bøvl med biler. Skal ud og se på en i dag. Ved ikke hvilken endnu, men min søsters mester ville finde noget til os. Nok noget nyere Nissan agtigt, og til en financering på ca. 1500,- md.
Ellers var jeg til Jels Vikingespil igår. Det kan klart anbefales. Hyggeligt og så brugte de musikken fra Jurassic Park i hele anden akt. Det lød godt ude i skoven over kæmpe højtalere.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 gi-jones 17 år siden
Nej, du er sgu velkommen lagoni. Vi har plads til alle herude i Gellerup. Også Jer nede sydfra :)
#162 tiany 17 år siden
#163 Bobby Singer 17 år siden
#164 mr gaijin 17 år siden
#165 tiany 17 år siden
Så nu skal jeg op på arbejde i morgen og bede üpper-bossen om lov til at lade bilen stå på deres parkeringsplads i 2 uger, indtil min kæreste kommer hjem(og den står egentlig pænt meget i vejen deroppe).
Det er højst sandsynlig et eller andet med koblingen og kan i værste fald komme til at koste 5000kr at få lavet.
Det var sgu en trist måde at starte ugen på.
#166 davenport 17 år siden
Skal ud og se på en i dag. Ved ikke hvilken endnu, men min søsters mester ville finde noget til os. Nok noget nyere Nissan agtigt, og til en financering på ca. 1500,- md.
Ellers var jeg til Jels Vikingespil igår. Det kan klart anbefales. Hyggeligt og så brugte de musikken fra Jurassic Park i hele anden akt. Det lød godt ude i skoven over kæmpe højtalere.
#167 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#168 dolphinfriendly 17 år siden
#169 Guts 17 år siden
#170 Guts 17 år siden
Glem det! Jeg har modtaget den i dag! Nice!
Undskyld Axel, PostDK og Told. Eller...