Fik ses. 3 & 4 af Voyager igår, men der er noget underligt ved diskene. Afsnittene er spredt ud over det hele, dvs. de kommer ikke i rækkefølge. Det er da pisse irriterende. Det er iøvrigt Star Trek Voyager: The Complete Third Season [7 Discs] fra dvdpacific. Er der andre der har samme problem?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige købt stort ind, da det meste i mit køleskab var ødelagt fordi jeg ikke fik lukket lågen ordentligt da jeg tog afsted lørdag. Nu overvejer jeg at gå ned i CafeBiografen og hente en billet (hvis der er flere) til deres gratis visning af De Syv Samuraier. Det bliver første gang jeg tager alene i biografen, men kan virkelig ikke komme i tanke om nogen af mine venner herhjemme der gider se den film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#231 tiany 17 år siden
Nummer 4 på listen er nu også super
#232 davenport 17 år siden
Det er iøvrigt Star Trek Voyager: The Complete Third Season [7 Discs] fra dvdpacific.
Er der andre der har samme problem?
#233 lagoni 17 år siden
#234 filmz-Bruce 17 år siden
#235 elwood 17 år siden
Er lidt spændt på den film, især Cate Blanchet som også spiller en af de mange "udgaver" af Bob Dylan hun er satme en talentfuld kvinde.
Nåja og Batman drengene, Christian Bale og Heath Ledger er også med blandt mange, så det skal nok blive intressant.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#236 DarkLight 17 år siden
#237 filmz-Bruce 17 år siden
#238 tiany 17 år siden
#239 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#240 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Man fristes helt til at købe en en-dags billet, for det kan næppe blive mere end hvad det ville have kostet at se den i en stor sal herover ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***