Hmmm, faldt lige over denne trailer til ny film der hedder Triloquist. Kan ikke rigtig finde ud af om det er noget jeg vil se eller ej, den ser ret sjov ud og også lidt spooky, og alligevel ret dårlig ud... En rigtig b-film. :)
Sidder og kampsveder. Inspireret af at have flyttet for en ven i går, er jeg selv gået i gang med at få ryddet ud i alt mit lort. Jeg har et samler-gen i mig (se bare på mængden af dvd'er), men jeg får aldrig brugt meget af det gamle hardware (m.m.) jeg får samlet sammen. Nu skal der ryddes op!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Phew! Er næsten lige kommet tilbage efter en lille cykeltur på 20-22 km. Det var både rart og varmt. Tilgengæld svedte jeg som en anden Amin Jensen, knap så rart ;)
Nu skal der bare slappes max af og så måske se lidt Tour Teh Franskbrød, hvis der da er energi til det :D
#247: Muntert. Jeg har også været ude og cikle idag. En lang tur, på en ræsercykel, som jeg ellers ikke bruger. Jeg var fuldstændig ødelagt :) Pinligt, men sandt. Og jeg har rockerondt i røven nu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#241 gi-jones 17 år siden
#242 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#243 tiany 17 år siden
#244 Herrguth 17 år siden
http://www.azmovies.net/triloquist.html
#245 dyg 17 år siden
#246 filmz-Kadann 17 år siden
Det kan jeg godt følge. Jeg har også altid en bunke gammel hardware liggende.
#247 Bobby Singer 17 år siden
Nu skal der bare slappes max af og så måske se lidt Tour Teh Franskbrød, hvis der da er energi til det :D
#248 gi-jones 17 år siden
#249 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#250 gi-jones 17 år siden
DET SAGDE HUN OGSÅ I GÅR! MUHAHAHAHAHAHAHA