Åh, sidder på terassen ved et sommerhus og bliver ædt op af myg!! Har lige meldt mig ind her - er ny og uerfaren hvad angår film og debat, men har en stor interesse anyways:)
Er lykkelig over at mit 3 internet virker her selvom jeg havde mine tvivler da jeg blev oprettet!
Burde gå ind at sove, men tror mit nørdebehov overskinner alt:)
hehe.. kan jeg godt fornemme efterhånden, som jeg sufer rundt, er blevet ofret mere og mere til de onde myg og min rosé vin er ved at være lige så kølig som luften. har prøvet at oprette et nyt forum-debat-indlæg(eller hvad man kalder det) - spring med på vognen og giv mig nogle oplvelser!
#251 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#252 Bobby Singer 17 år siden
#253 Bobby Singer 17 år siden
#254 gi-jones 17 år siden
#255 tiany 17 år siden
#256 El vez 17 år siden
#257 filmz-mes 17 år siden
Er lykkelig over at mit 3 internet virker her selvom jeg havde mine tvivler da jeg blev oprettet!
Burde gå ind at sove, men tror mit nørdebehov overskinner alt:)
#258 Corgan 17 år siden
#257:
Velkommen til filmz.dk! Her bliver selvfølgelig debateret om langt mere end bare film... men ofte er film udgangspunktet. :-)
#259 filmz-mes 17 år siden
hehe.. kan jeg godt fornemme efterhånden, som jeg sufer rundt, er blevet ofret mere og mere til de onde myg og min rosé vin er ved at være lige så kølig som luften.
har prøvet at oprette et nyt forum-debat-indlæg(eller hvad man kalder det) - spring med på vognen og giv mig nogle oplvelser!
mette
#260 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***