Gravatar

#10001 filmz-Bruce 15 år siden

10000 BC
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10002 filmz-Utyske 15 år siden

#9997 -

Hehe, jeg har set et par afsnit i forvejen, men tænkte at detdér blu-ray nok ville være lidt federe. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10003 Kruse 15 år siden

Puha, jeg er godt nok træt nu! Jeg fik ikke ret meget søvn igår, og skal afsted mod billund og så videre mod London nu. Men heldigvis står den på HMV shopping senere idag og fodbold i morgen. Det bliver dejligt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10004 tiany 15 år siden

Hvem havde troet, den gang vi sad på det gamle Filmz, at vi nogensinde ville nå en tråd med 10000 indlæg :)
Valar morghulis
Gravatar

#10005 Lady Arwen 15 år siden

wow over 10000 indlæg nice! :D
Doctor Who <3
Gravatar

#10006 cyberzed 15 år siden

#10004 Kan ikke forestille mig hvor lang tid det vile tage og hente den side i den gamle filmz struktur :P

Sidder og lurer på om jeg skal trykke på bestil på en iPhone 3GS 32GB...så fristende!!!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10007 HonoDelLoce 15 år siden

cyberzed (10006) skrev:
Sidder og lurer på om jeg skal trykke på bestil på en iPhone 3GS 32GB...så fristende!!!

Har siddet med den tanke mange gange..

Problemet er, at det ikke er så længe siden jeg pungede en hel masse penge ud for en Samsung i8910HD GT, som på alle hardware-måder er iPhonen super overlegen.. Men der er så mange små lækre programmer til iPhone, som jeg savner til Symbian-styresystemet..

Oven i hatten er jeg faktisk stor modstander af Apple.. Jeg giver dem, at de laver noget lækkert design.. Eller - det gjorde de for nogle år siden - og så har de ligesom bare kørt videre i det samme spor siden, hvilket faktisk er ved at være en kende kedeligt..

Jeg synes bare, at der er for mange dårlige historier om dem hele tiden, måden de presser deres forhandlere ud i underlige aftaler, deres underlige måde (og endnu mere underlige begrundelser for) at afvise apps til AppStore'n på osv osv..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10008 dyg 15 år siden

#10k6 - Don't do it! Don't do it!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10009 filmz-Utyske 15 år siden

#10006 -

Overvej da en fon med Android i stedet. :)

#10007 -

Symbian er altså også efterhånden tabt bag dansen. Når selv Windows Mobile 6.1 er systemet overlegent på mange måder, så er der et eller andet helt galt. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10010 HonoDelLoce 15 år siden

Utyske (10009) skrev:

Symbian er altså også efterhånden tabt bag dansen. Når selv Windows Mobile 6.1 er systemet overlegent på mange måder, så er der et eller andet helt galt. :)

Nu er Windows Mobile 6.1 så heller ikke på nogen måder at se som noget der bare kunne minde om en konkurrent til hverken Symbian eller andre af de store mobil-os'er :) Det kan bruges til PDA'er, javidst, men med super dårlig kamera-support og flere problemer med ordentlig udnyttelse af 3g/edge samt noget så simpelt som opkald, så er de fleste mobil-tech-nørders vurdering, at Windows Mobile kun er populært blandt ukritiske smart-phone-brugere ;)

Men lad os da se hvordan WM7 tager sig ud :D

I øvrigt er Symbian igang med udviklingen af hele tre nye styresystemer sideløbende, som skal erstatte hinanden over den næste årrække.. Glæder mig til at se udviklingen.. Men som det er lige nu med Symbian s60v5, så er der meget tilbage at ønske i forhold til iPhonen's OS .. s60v5 er jo i bund og grund bare s60v3 "optimeret" til touch ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: