Gravatar

#2001 mr gaijin 16 år siden

2001: A Filmz Odyssey!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2002 tiany 16 år siden

#2001
Du har så sat og ventet med længsel på at tråden nåde så mange indlæg, blot for at kunne smide den kommentar afsted ;)

Men ja det er da pænt imponerende, tænk hvor langsom tråden ville være på nuværende tidspunkt i version 2
Valar morghulis
Gravatar

#2003 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2004 tiany 16 år siden

#2003 Jeg ved godt I elsker bacon, men nogle af dem der lyder altså decideret ulækker
Valar morghulis
Gravatar

#2005 filmz-Bruce 16 år siden

#2001 Dawn of Gaijin :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2006 gi-jones 16 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2007 lagoni 16 år siden

Jeg har lige været til jobsamtale - bliver altid forundret over hvor nervøs og svedig jeg bliver til sådan noget, så sidder nu foran blæseren og hører musik.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2008 davenport 16 år siden

Men gik det godt og hvad var du til samtale som?

Her er dyb frustration... Min comp på arbejde vil ingenting, og jeg kan ikke få noget som helst lavet.
Det værste er, at jeg har på fornemmelsen, at ledelsen ikke tror på mig, når jeg siger at mit arbejde er forsvundet. Men min computer duer ikke, og jeg prøvede at bytte den med en "borger-computer" som jeg ikke kunne logge på, og de andres kan ikke huske mine favoritter, så jeg kan ikke komme på systemet.
Alle har deres eget, så jeg føler mig klemt. Der er ingen hjælp.

En rigtig pisdag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2009 lagoni 16 år siden

#2008 - det var som receptionist og jeg tror det gik ok. Hun grinte af mine forsøg på at være sjov, det var vist godt :) Hun nævnte jeg ikke virkede så udadvendt som hun gerne ville ha' man var i receptionen, men hun sagde selv at det nok var fordi det netop var en jobsamtale. Så nu venter jeg spændt på et opkald en af de nærmeste dage.

Det må forresten være rart med den lille (var det Ida?) der sover, jeg har en veninde der er nybagt mor og ungen skriger konstant, det må være uudholdeligt. Held og lykke med computerbrugen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2010 davenport 16 år siden

Ja, det er fantastisk at hun sover igennem. Hun græder meget sjældent, kun når hun er sulten, og det går jo hurtigt over, når hun bliver koblet til mejeriet.
Yep, Ida.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: