Gravatar

#1991 Highland Park 16 år siden

Sssh... (Vi må ikke omtale hans beklædningsgenstand! Så ender det bare med, at han fjerner den.)

Jeg havde også abonnement på bladet engang. Men det er efterhånden mange år siden. Hvad koster det i dag?
Og hvordan går det med restaureringen af din plakat?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1992 HonoDelLoce 16 år siden

Er lige kommet hjem efter at have set Burn After Reading..

For dælen, hvor er jeg stadig forvirret.. Men på den måde, som kun en Coen-film kan :)

Ved første indskydelse har jeg lyst til bare at smide 5/6 efter den.. Men jeg lader den lige synke ind :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1993 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#1991 - Abonnementsprisen svinger lidt efter forsendelsesmetoden. Det dyreste er luftpost, så koster det $60 for 6 numre/ $115 for 12. Man kan vist spare ca. $20 for et års abonnement ved at vælge den billigeste forsendelse. Men så tager det også 4 uger om at komme frem. Det gør måske ikke så meget. Det er jo ikke så aktualitetsbundet alligevel.

Min plakat? Jeg ved det faktisk ikke. Det seneste, jeg hørte, var, at den sandsynligvis ville være klar til weekenden (sidste weekend). Men da konservatoren ikke har ringet, så går jeg ud fra, at han er forsinket. Jeg håber ikke, at han er løbet ind i problemer. Må hellere sende ham en mail.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1994 Highland Park 16 år siden

Det lyder ikke så galt. Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener ikke, at jeg havde abonnement med luftpostforsendelse i sin tid. Som du selv siger, er det ikke nødvendigt. Når først man er inde i abonnementsperioden, dukker de alligevel op med nogenlunde samme interval, bare lidt forskudt.

Det kan være, at konservatoren er gået lidt i selvsving og måske ligefrem har forelsket sig hovedkuls i værket. Man ved aldrig med dem. De kan være nogle yderst sære snegle - i ordets bedste forstand. Men det er sgu godt nok både flot og beundringsværdigt, at du investerer så meget i en forskønnelse af et stykke plakatkunst. Man skal værne om de gamle klenodier. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1995 elwood 16 år siden

hehe nu der igen nævnes bony's hat kommer jeg til og tænke på den her geniale bid, fra nok noget af det fedeste langt ude humor jeg har set.

[url= Hats only[/url]

[url= her er resten af Rejected[/url]

jeg er færdig af grin over den hver gang, så langt ude! 8-)

Ohh btw

Lidt over halvdelen af en lagsane...

næsten 1½ liter coca cola (tog en enkel slurk)

et halv pringles chips rør

og 300 kr.

det er min beløning for at se på en af mine fars veninders tv (stille kanalerne) og få hendes HDD optager til og virke.

Jeg klager sku ikke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1996 Bony 16 år siden

Seriøst, jeg kan jo aldrig tage det her billede væk igen. Hvis jeg fjerner det vil nye medlemmer af siden ikke fatte halvdelen af indlæggene herinde. :)

#1195 - Haha, det er meget sejt at du fik "en halv lasagne og en halv pakke pringles" i løn. Havde hun selv spist det andet..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1997 wimmie 16 år siden

Highland Park> Undskyld det sene svar - har været på kursus de sidste 3 dage...

Katten er 3/4 Maine Coon - så den er ret langpelset - han hedder Puf (fordi han var så "puffet" som killing ;)
Og hans pels er fin og blød igen :)

Så fin han er:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...

Edit: Det billeder er godt nok lidt stort hva'? ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1998 Highland Park 16 år siden

#1995: Hahaha! Tak Elwood! Kors hvor var den dog sort! "I'm a banana!" :D

bony (1996) skrev:
Seriøst, jeg kan jo aldrig tage det her billede væk igen. Hvis jeg fjerner det vil nye medlemmer af siden ikke fatte halvdelen af indlæggene herinde. :)

Ikke at forglemme at du mister størstedelen af din hårdt optjente status - foruden dit blikfang (den røde druknæse er ikke nok i sig selv).
Jeg er bange for, at den er kommet for at blive. ;)

#1997: Wow, tak Wimmie. Jeg troede faktisk bare, at du ikke gad svare eller ikke havde læst det. Det er jo ikke til at vide.
Men hold da op hvor er han flot! Sikke en pels - og halen er et kunststykke i sig selv (ja, jeg har en stor svaghed for katte). Det er da et ret sødt navn (det er altid godt, når der er en lille historie tilknyttet navnet). Jeg vil selv sindssygt gerne have en kat eller to, men jeg nænner ikke at have dem boende i en lejlighed, så de ikke kan komme ud og boltre sig.

Hmm, ja det er ret stort. Jeg sad faktisk og ventede på, at det blev mindre, hvilket ellers altid sker, når et stort billede er blevet downloadet. Så der sad jeg. Og ventede. Og sad.
:/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1999 elwood 16 år siden

#1996 jeg var skam selv med til og spise chips'ne og lagsanen, hun havde jo spurgt min far hvad hans søn godt ku li, og så havde hun sagt vikinge bøf, eller lagsane, og min far sagde så lagsane, og så fik jeg paradiss is også, så nej det var blot "rester" jeg fik med 8-)

#1998 hehe yep det er så kulsort.

"My spoon is to big!" jeg lægger flad af grin over den hver gang, men den mest sorte og langt ude del er nok My A... is bleeding yeahhh yeahhh.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2000 Highland Park 16 år siden

#1999: Ja, den er for alvor syg! HAHAHA! "Yaaaaaaay!" :D
Så vidt jeg husker, er det også den eneste, der ikke bliver rundet af med et reklamelogo - altså af dem der skal forestille at være lavet som reklamer.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: