Gravatar

#10021 elwood 15 år siden

Siemens C55 Still going strong, det er min nr. 2 mobil, første blev stjålet, jeg glæder mig ike til og sku ha ny mobil engang, markedet er gigantisk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10022 cyberzed 15 år siden

#10020 Tjoe, det er fint nok at de kan integrere en masse ting, og selv udvikle en masse ting...men er google nu ikke bare ved at blive det næste Microsoft...det kan da godt være de laver tingene "på den rigtige måde" vil nogen sige. Tro mig en eller anden dag så skal der nok være nogen der begynder at hive Google i retten ligesom man har udviklet en helt særlig disciplin for at hive M$ i retten.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10023 filmz-Utyske 15 år siden

#10022 -

Modsat MS gør Google jo noget for åbne systemer, f.eks. Android, hvor MS jo holder dørene særdeles lukket og det tror jeg taler til Googles fordel, når det kommer til "streetcred" hos brugerne. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10024 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder også og overvejer ny mobil. Enten Magic, Hero eller 3GS. Der er dog ikke nogle af dem som er perfekte. Jeg er selv meget glad for iTunes og synes ikke at der er nogle mobiler hvor musik/multimediedelen er så godt integreret som i en iPhone. Til gengæld har jeg i forvejen en Nano så spørgsmålet er om det er så stort et behov for mig. Ydermere skulle Iphonen også have den bedste browser. Til gengæld er man fastlåst til de programmer som Apple godkender og mange af dem koster penge. Et dårligt kamera (som så igen måske ikke er så væsentligt for mig, da jeg ikke rigtig bruger det, men i forhold til prisen på telefonen burde det være bedre). Det at man kun have et program åbent af gangen.

Android som på Magic og Hero er langt mere åbent, især på sidstnævnte. Android markedet er ikke så stort endnu, men da det er open source vil det hurtigt blive meget større. Hero'en har også den fordel at man kan have flere programmer åbent på samme tid og umiddelbart bedre implementering af Facebook og diverse andre programmer og man kan selv tilpasse sine menuer. Til gengæld lider Hero'en af at den kan være langsom til tider, når der er flere programmer åbne. Magic'en har ikke jackstick, hvilket er en kæmpe ulempe.

En sammensmeltning imellem Hero'en og Iphonen og man vil næsten have den perfekte telefon.

Det bliver spændende når den nye Sony Ericsson kommer på markedet og naturligvis også når HTC kommer med deres mange telefoner.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10025 tiany 15 år siden

Tillykke med fødselsdagen davenport :)
Så sender vi lidt god karma i din retning i dag ;)
Valar morghulis
Gravatar

#10026 filmz-Utyske 15 år siden

#10024 -

Udover jackstikket og et bedre kamera, er der jo ikke den store hardwaremæssige forskel på Hero og Magic. Det ser også ud til at HTC har planer om at udgive Sense til Magic, så der bliver endnu mindre forskel mellem de to. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10027 filmz-Bruce 15 år siden

Davenport fødselsdag? Tillykke! Min datter fylder 10 år i dag :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10028 filmz-jonasgr 15 år siden

#1026 Jamen hvis de har tænkt sig at udgive Sense ser det lige pludselig godt ud. Og altså kameraet er ligemeget for mig (så stor forskel er der alligevel ikke på dem). Hmm, hvis den falder i pris køber jeg sgu nok en. Min gamle er ved at have problemer med batteriet. Hvordan er hovedtelefonerne ? Kan de bruges.

Tillykke til Davenport og også til Bruces datter :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10029 elwood 15 år siden

[url= det var tider![/url]

Congrats til Mr. Bacon 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10030 HonoDelLoce 15 år siden

Også congrats til BaconLover!11!!11!one!11!onene! og Frøken Bruce Jr. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: