#10023 Joeh det gør de da, men lur mig om der ikke nok skal komme en stribe sager når conspirationerne har kørt længe nok om hvad google bruger dine data til ;) Det jeg ikke kan lide ved Google er deres spredehagl de i mine øjne har gang i lige pt. Synes man vil spille lidt for innovativ/iværksætter/stor mand, hvor jeg mener de gør klogere i at konsolidere deres nuværende områder. Sidenote jeg glemte...mine nuværende iPods er døde så selvfølgelig vejer det kraftigt i min vurdering. (burde jeg egentlig have sagt fra starten)
Indtil videre er Sense kun udgivet et eller andet sted i østen, men man kunne forestille sig at de følger op i resten af verden.
Hørebøfferne har jeg ikke brugt, da jeg har en glimrende MP3-afspiller, jeg bruger ved siden af. :) Jeg har dog overvejet at slæbe dem med, hvis jeg lige vil lure lidt YouTube eller lign. i S-toget, da jeg ikke gider at forstyrre resten af verden med min lyd.
Prismæssigt er der dog nærmest ingen forskel på Magic og Hero, så man kan ligeså godt nappe Hero, hvis man skal ud og købe. Det ville jeg gøre, hvis jeg skulle købe nu, jeg havde bare ikke tålmodigheden til at vente. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jaaaa, tillykke til davenport og bruces øjesten. :D
Jeg er lige blevet udsat for en omgang dværge-pwnage på min arbejdsplads:
Jeg kommer lige så stille og roligt gående på den ellers øde gang uden for skolebiblioteket og slipper en lille prut, da pludselig en elev, som er dværg, kommer til syne foran mig og tørt bemærker "sehr schön, Ruben", før han nonchalant forsvinder ind på biblioteket.
Nogle gange tænker jeg, at jeg arbejder på skolernes svar på Twin Peaks ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#10031 elwood 15 år siden
Skål!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10032 cyberzed 15 år siden
Sidenote jeg glemte...mine nuværende iPods er døde så selvfølgelig vejer det kraftigt i min vurdering. (burde jeg egentlig have sagt fra starten)
Tillykke til Mr. Baconport (og mini-brucine)
#10033 filmz-Utyske 15 år siden
#10028 -
Indtil videre er Sense kun udgivet et eller andet sted i østen, men man kunne forestille sig at de følger op i resten af verden.
Hørebøfferne har jeg ikke brugt, da jeg har en glimrende MP3-afspiller, jeg bruger ved siden af. :) Jeg har dog overvejet at slæbe dem med, hvis jeg lige vil lure lidt YouTube eller lign. i S-toget, da jeg ikke gider at forstyrre resten af verden med min lyd.
Prismæssigt er der dog nærmest ingen forskel på Magic og Hero, så man kan ligeså godt nappe Hero, hvis man skal ud og købe. Det ville jeg gøre, hvis jeg skulle købe nu, jeg havde bare ikke tålmodigheden til at vente. ;)
#10034 davenport 15 år siden
#10035 evermind 15 år siden
Jeg er lige blevet udsat for en omgang dværge-pwnage på min arbejdsplads:
Jeg kommer lige så stille og roligt gående på den ellers øde gang uden for skolebiblioteket og slipper en lille prut, da pludselig en elev, som er dværg, kommer til syne foran mig og tørt bemærker "sehr schön, Ruben", før han nonchalant forsvinder ind på biblioteket.
Nogle gange tænker jeg, at jeg arbejder på skolernes svar på Twin Peaks ...
#10036 evermind 15 år siden
#10037 dyg 15 år siden
#10038 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10039 evermind 15 år siden
#10040 dyg 15 år siden