#10055 Det er vist omkring 15 kr. typisk, men du for præsenteret alle udgifter, inden du køber, så der er mulig for at fortryde, hvis det ender med at være for dyrt.
Edit: Det kan forøvrigt også tit betale sig, at købe via en af de sælgere, der står under "More Buying Choices".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#10058 og #10052 - Mungo Park har åbent hus, så man kan få et kig bag scenen (klokken 20-22). Tror det kunne være ret spændende, var der inde at se "Mumitrolden" derinde for nogle måneder siden, meget specielt, men også rigtig spændende... Tror nu også jeg tager derned, måske man lige skulle et smut i Stereo Studio og kigge eller Læsehesten (hvis de har åbent...) :D
I morgen får jeg besøg af min onkel med kone og børn, der alle gerne vil prøve sushi, men hovedparten af dem er ikke vilde med rå fisk (ellers er de ikke vilde med tanken om rå fisk), så jeg må eksperimentere lidt :)
Jeg har købt en god omgang blandet, som jeg har formodning om vil smage godt... Kød: Røget laks, røget hellefisk, omelet, krebsehaler, tiger-rejer og parma-skinke (samt naturligvis lidt rå tun og laks, for de skal satme smage det!).
Grønt: Mango, grønne asparges, forårsløg, agurk og avocado.
Nu håber jeg bare, at jeg kan få bikset noget sammen, som de kan lide :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#10051 filmz-Bruce 15 år siden
#10052 wimmie 15 år siden
Skal være helt palle i aften - med en bunke chips, cola og film - ikke noget at klage over her.
Hvad skal der ske til Kolding kulturnat i år?
#10053 Guts 15 år siden
#10054 Benway 15 år siden
#10055 Guts 15 år siden
Super! Takker! Hvad ligger forsendelsen på?
#10056 Benway 15 år siden
Edit: Det kan forøvrigt også tit betale sig, at købe via en af de sælgere, der står under "More Buying Choices".
#10057 Guts 15 år siden
Alright! Har bestilt. Men tak for svaret. Gad bare ikke rode med det hvis det pludselig løb op i flere hundrede kroner.
#10058 tiany 15 år siden
Ikke meget mere end der plejer... Temaet er "mennesker mødes" - så der er en masse dans, sang og musik.
#10059 Lady Arwen 15 år siden
Tror nu også jeg tager derned, måske man lige skulle et smut i Stereo Studio og kigge eller Læsehesten (hvis de har åbent...) :D
#10060 dyg 15 år siden
I morgen får jeg besøg af min onkel med kone og børn, der alle gerne vil prøve sushi, men hovedparten af dem er ikke vilde med rå fisk (ellers er de ikke vilde med tanken om rå fisk), så jeg må eksperimentere lidt :)
Jeg har købt en god omgang blandet, som jeg har formodning om vil smage godt...
Kød:
Røget laks, røget hellefisk, omelet, krebsehaler, tiger-rejer og parma-skinke (samt naturligvis lidt rå tun og laks, for de skal satme smage det!).
Grønt:
Mango, grønne asparges, forårsløg, agurk og avocado.
Nu håber jeg bare, at jeg kan få bikset noget sammen, som de kan lide :S