Jeg ret skuffet over Pitchforks liste over de bedste sange i dette årti. Ingen sange fra Swan Lake eller Sunset Rubdown. Dog er Wolf Parade der med 2 sange, dog langt nede på listen. Normalt stemmer deres musiksmag derinde meget godt overens med min, men at have Outkast som nummer et, kan jeg ikke komme over.
I det mindste er Arcade Fire og Yeah Yeah Yeahs i top 10. De 20 bedste er her
Desuden har jeg også lige læst et ret underholdende indlæg på Information: Forbyd heste og g-streng
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
On the list of all time sexual fantasies, you'd be hard pressed to top Natalie Portman and Mila Kunis having angry, aggressive sex, and that's just what we're going to see in their next movie Black Swan, directed by Darren Aronofsky. Yes, that's right, not only is there a sex scene, but it's an "angry, aggressive sex" scene, reports ScriptShadow, a script review blog
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sumper foran "puteren" med lidt Filmz, Avatar og Wolfman trailers mens fruen ser et af de hersens evindelige talent shows i fjerneren.
Fik aldrig set "Batman Returns" forleden, så det var egentlig planen, indtil fruen nedlagde veto :o( Så har vi snakket om endelig at få set "Slumdog Millionaire" - men naaahhh synes sku ikke rigtig, jeg er i stemnig til den genre i aften!!
Jeg var til DHL løb i Århus i går aftes - det var min første gang og det var skide hyggeligt, men jeg kom aaalt for sent i seng, så jeg er lidt baldret - trænger til noget skrald-bang, hvis jeg skal holde mig vågen!!
#10069 - Hvordan gik løbet? Jeg troede en overgang, at de fyrede ekstra store raketter af, da det nu var sidste aften, men det viste sig bare at være torden :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#10061 evermind 15 år siden
#10062 dyg 15 år siden
#10063 wimmie 15 år siden
Synes bare næsten det er for varmt, så det ender sikkert med koldskål (= en skål med kælderkold hjerne)
#10064 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10065 MOVIE1000 15 år siden
#10066 filmz-jonasgr 15 år siden
I det mindste er Arcade Fire og Yeah Yeah Yeahs i top 10. De 20 bedste er her
Desuden har jeg også lige læst et ret underholdende indlæg på Information: Forbyd heste og g-streng
'Cause I'm evil"
#10067 dyg 15 år siden
#10068 wimmie 15 år siden
Der er et par fede numre imellem, men jeg er også med på Arcade Fire, yeah yeah yeahs og så lige lidt Radiohead oveni ;)
Men ja, alt i alt en skuffende liste - alt for meget R'n'B til min smag...
#10069 wiseguy 15 år siden
Fik aldrig set "Batman Returns" forleden, så det var egentlig planen, indtil fruen nedlagde veto :o(
Så har vi snakket om endelig at få set "Slumdog Millionaire" - men naaahhh synes sku ikke rigtig, jeg er i stemnig til den genre i aften!!
Jeg var til DHL løb i Århus i går aftes - det var min første gang og det var skide hyggeligt, men jeg kom aaalt for sent i seng, så jeg er lidt baldret - trænger til noget skrald-bang, hvis jeg skal holde mig vågen!!
#10067 interessant læsning ;o)
#10070 dyg 15 år siden