Gravatar

#10041 elwood 15 år siden

Nå så kom der da lidt action til Århus igen, har lige set lidt klip og læst nyheder om bankrøveriet.

Hvem der dog bare ku lave sådan en afspærring

Hva gi-jones 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10042 mr gaijin 15 år siden

#10041 Jeg var oppe og snakke med min vejleder på Journalisthøjskolen så sent som igår. Det var da godt, at jeg ikke var der i dag. Jeg ville nødig forveksles med en bevæbnet bankrøver (og politihunde-dræber) fra Litauen :(
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10043 lagoni 15 år siden

Så er årets filmfestival i Odense ved at være slut for mig. Jeg ahr lgie haft min sidste vagt og nu er der 'bare' prisoverrækkelse i aften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10044 cyberzed 15 år siden

WUHUW Har total optur idag...fik lige et opkald der har gjort det til en rigtig god weekend, mere om det i næste uge når detaljerne er på plads (det er ikke den store hjernekirugi at gætte) :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10045 mr gaijin 15 år siden

#10043 Håber I har haft en god festival. Det er i hvert fald fedt at høre, at der sker noget på Fyn :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10046 tiany 15 år siden

#10044 Godt for dig :)
Valar morghulis
Gravatar

#10047 lagoni 15 år siden

#..45 - tak, det har været en rigtig god festival. Det hele er foregået i et rimelig samlet område i år, så det har summet af film og festival alle dagene :) Sidste års besøgstal er vist også slået, så tror det på alle fronter har været en stor succes. Det har været fedt at være en del af.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10048 evermind 15 år siden

nayze (10040) skrev:
En forloren tyskerdværg?!? Det bliver værre og værre! Run Ruben, RUN!

Ja, bliver jeg bidt, risikerer jeg at vokse nedad og spy gebrokne germanske gloser af mig! :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10049 Lady Arwen 15 år siden

overvejer kolding kulturnat... ved ikke om jeg gider...
Doctor Who <3
Gravatar

#10050 tiany 15 år siden

#10049 Jeg overvejer ikke - jeg ved jeg skal. Men først skal jeg lige ud og nyde en dejlig middag med kæresten
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: