#10070 hmm det gik nogenlunde, min manglende forberedning taget i betragtning ;o) Ku dog ikke nakke din tid på 26!! måtte nøjes med 29 :o( Jeg kommer stærkt igen næste år, det var jo et forrygende arrangement :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg drikker. Jeg bliver som regel bare lidt træt af alkohol, jeg er ikke sjovere at være sammen med og jeg får det ikke godt dagen efter (dvs nu). Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg tror, jeg vil begive mig på udkig efter et sæt højttalere. Efter at have set Ninja Cheerleaders i nat, er jeg i total sniger-mode til en hurtigt ind, hurtigt ud-mission hos den nærmeste Hifiklubben ...
btw jeg så Jon Stewart show igår, magen til irreterne gæst har jeg ikke set længe, det var det her med ja noget med at læger som var for effektive, var det vidst sku nedsættes i Løn, må indrømme jeg ikke følger så meget med i politikken over there.
Men noget med at Obama vil tage 500 mio, fra Medicare og bruge til og forberede vilkårene, andet sted, men congressen budget konto mener ikke det er en god ide.
Korte af det lange er hun forsøgte forgæves og skyde Jon Stewarts spørgsmål i sænk og undveg, og kaldte ham en rar mand, og prøvede med smigrer og andet usmaglighed, mens hun kiggede ud mod kameraret. Og Jon Stewart havde virkelig noget og sige fordi hele interviewet blev ikke bragt, det kan ses online, men man ku sagtens tolke hans mening om hende 8-)
Der er sikkert nogen af de andre filmz'er der ved hel præcis hvad problematikken er, og det skal heler ikke bruges hvad laver du tråden på, jeg ville blot sige nøj, hvor var hun træls.
Kvinden med ringbindet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nyder den eneste ugelige fridag efter en hård uge på nattjans. Det trækker sgu tænder at arbejde fra 20 til 04 seks dage om ugen, selvom jobbet er fint nok i sig selv, men det går særligt ud over kvalitetstids med vennerne.
Efter at have sovet 12 timers tid, tuller jeg nu lidt rundt med "The Grey Album" af Danger Mouse i baggrunden og laver en smule mad med frisk rosmarin og timian, mens jeg overvejer om aftenen skal afsluttes med en bytur eller bare en afslappet chil'er på sofaen. Hælder mest til det sidste, men det er ved at være oppe over at holde mit socialliv ved lige. :)
#10071 elwood 15 år siden
Nej men jeg er ved og gøre noget ligene i bukserne
Haha elsker simplthen den "dialog" de to kommentatore havde under EM 92
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10072 wiseguy 15 år siden
Ku dog ikke nakke din tid på 26!! måtte nøjes med 29 :o( Jeg kommer stærkt igen næste år, det var jo et forrygende arrangement :o)
#10073 wimmie 15 år siden
#10074 lagoni 15 år siden
#10075 evermind 15 år siden
#10073 :')
#10074 Du trænger bare til at feste lidt med Filmz-brugerne igen. :)
#10076 cyberzed 15 år siden
#10077 elwood 15 år siden
Men noget med at Obama vil tage 500 mio, fra Medicare og bruge til og forberede vilkårene, andet sted, men congressen budget konto mener ikke det er en god ide.
Korte af det lange er hun forsøgte forgæves og skyde Jon Stewarts spørgsmål i sænk og undveg, og kaldte ham en rar mand, og prøvede med smigrer og andet usmaglighed, mens hun kiggede ud mod kameraret. Og Jon Stewart havde virkelig noget og sige fordi hele interviewet blev ikke bragt, det kan ses online, men man ku sagtens tolke hans mening om hende 8-)
Der er sikkert nogen af de andre filmz'er der ved hel præcis hvad problematikken er, og det skal heler ikke bruges hvad laver du tråden på, jeg ville blot sige nøj, hvor var hun træls.
Kvinden med ringbindet 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10078 tiany 15 år siden
#10079 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10080 dolphinfriendly 15 år siden
Efter at have sovet 12 timers tid, tuller jeg nu lidt rundt med "The Grey Album" af Danger Mouse i baggrunden og laver en smule mad med frisk rosmarin og timian, mens jeg overvejer om aftenen skal afsluttes med en bytur eller bare en afslappet chil'er på sofaen. Hælder mest til det sidste, men det er ved at være oppe over at holde mit socialliv ved lige. :)