jeg synes fangerne på fortet var godt kunne ikke rigtig huske hvordan det var for 15 år siden så jeg så lige nogle klip ind epå youtube men de holder sku det ellers meget godt brød mig nu ikke så meget om sådan de viste point det mindede for meget om en slags sport kunne bedre lide den gamle måde de viste det på men ellers spændende kamp mellem Stig og Sidney:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Har lige genhørt Køter på P3 fra i Torsdags og er stadig helt oppe og ringe over, at det endelig lykkedes at få læst en sms op. Og så endda i anledning af interviewet med James Eckhouse, aka., Jim Walsh fra Beverly Hills 90210, som Tony Scott var så venlig at nævne min sms for, (der beskrev min yndlingscene fra serien med Jim, hvor han synger duet med Brendas kæreste Rick ved sit elskede keyboard), da de snakkede med ham til sidst i programmet.
God damn it, det var sgu et stort øjeblik at opleve som gammel nostalgisk 90210 nørd. :)
Sån cirka 4 min. inde nævner de scenen ved keyboarded til stor morskab for James Eckhouse :D
Tsk, jeg sagde at i ikke skulle skrive så mange indlæg. Det tog en krig at komme igennem bare denne tråd. :)
Anyways, så var det en skøn ferie, men det er alligevel dejligt at være hjemme igen. "Sengen" vi sov på i sommerhuset var et par stenhårde madrasser, hvilket fik min ryg til at beklage sig. Billederne af huset på internettet må have været fantastiske, for huset var virkelig en skuffelse da vi kom derop. Men vejret var godt og så lå huset lige ved stranden, så det var alligevel dejligt. :)
Jeg havde desuden min første dukkert i dansk farvand siden, ja, siden jeg var ganske lille. Koldt men forfriskende. Derudover bankede jeg svigerfamilien i minigolf et par gange, spiste den største gammeldaws isvaffel jeg nogensinde havde set, læste noget Stephen King og fiskede krabber ved havnen. Det var skønt med en uge tilbage i barndommen, med alt der ellers hører til.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10084 Ja hvorfor kan vi ikke have sådan nogle præmier i DK :) Personligt ville jeg nok gå stille med dørene hvis jeg vandt så mange penge. Ja muligvis flytte til et andet land, eller købe sin egen ø og bo der :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Hmm... er på arbejde idag. Ville meget hellere ud og nyde solen i Hyde Park, men deadlinen på mit nuværende projekt er lige om hjørnet, så det er nødvendig at give den en ekstra skalle.
tjekker løbende DMI - Det må IKKE regne på fredag i Helsingør: Skal se Hamlet ved Kronborg og det må sgu bare ikke blive aflyst pga. regn!!!
Var til venindes fødselsdag igår, hvor jeg så fandt ud af, at en af mine veninder måske er gravid - hun er 19 - og bor godt nok sammen med sin kæreste, men synes nu alligevel det er lige ungt nok også set fra et økonomisk synspunkt... Så venter spændt på imorgen, hvor hun får svar!
#10088 Tja - det er som hun formår at takle situationen. Selvfølgelig er det en ung alder, men min søster blev selv mor som 19-årig og hun har klaret det fint nok. Min kusine blev mor som 15-årig, hun klare det også rigtig fint, selvom hun i dag indrømme, at hun nok var for ung.
#10081 MOVIE1000 15 år siden
#10082 NightHawk 15 år siden
God damn it, det var sgu et stort øjeblik at opleve som gammel nostalgisk 90210 nørd. :)
Sån cirka 4 min. inde nævner de scenen ved keyboarded til stor morskab for James Eckhouse :D
http://www.dr.dk/P3/Hund/artikler/20090821101117.h...
#10083 Bony 15 år siden
Anyways, så var det en skøn ferie, men det er alligevel dejligt at være hjemme igen. "Sengen" vi sov på i sommerhuset var et par stenhårde madrasser, hvilket fik min ryg til at beklage sig. Billederne af huset på internettet må have været fantastiske, for huset var virkelig en skuffelse da vi kom derop. Men vejret var godt og så lå huset lige ved stranden, så det var alligevel dejligt. :)
Jeg havde desuden min første dukkert i dansk farvand siden, ja, siden jeg var ganske lille. Koldt men forfriskende. Derudover bankede jeg svigerfamilien i minigolf et par gange, spiste den største gammeldaws isvaffel jeg nogensinde havde set, læste noget Stephen King og fiskede krabber ved havnen. Det var skønt med en uge tilbage i barndommen, med alt der ellers hører til.
#10084 NightHawk 15 år siden
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/08/22/213623....
#10085 tiany 15 år siden
#10086 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10087 Corgan 15 år siden
#10088 Lady Arwen 15 år siden
Var til venindes fødselsdag igår, hvor jeg så fandt ud af, at en af mine veninder måske er gravid - hun er 19 - og bor godt nok sammen med sin kæreste, men synes nu alligevel det er lige ungt nok også set fra et økonomisk synspunkt... Så venter spændt på imorgen, hvor hun får svar!
#10089 tiany 15 år siden
#10090 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"