Jeg nyder sidste feriedag inden jeg i morgen skal begynde i praktik. Det bliver spændende at komme i gang, men føler mig lige nu slet ikke klog nok til at komme ud i den virkelige verden væk fra bøgerne:) Fik i sidste uge endelig min sidste karakter fra forårssemesteret, så nu er der kun praktik, to fag og et speciale tilbage før jeg aldrig skal tilbage til universitetet. Mærkeligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#10094 Gider du sige til, hvis det sker? Så kan det være, jeg begynder at se det. :)
Anyway, sidder og stener lidt med daggammel Baconlasagne efter at være vendt hjem fra "District 9" (filmen, ikke stedet!) i Imperial og et efterfølgende besøg hos en veninde, som netop har født og bedt mig være onkel for datteren. Sød lille klump ... dejligt stille. :)
Og så har der sgu været brand på mit arbejde i weekenden, så det ser ud til, at jeg først skal møde igen på onsdag. Jeg må huske at belønne dværgen for de kommende par fridage. :P
Endelig glæder jeg mig bare til at gense min kæreste ... Det er nogen tid siden. Hun kommer i løbet af de næste par timer og bliver indtil torsdag, så det er egentlig udmærket timing med de fridage. Jeg kan mærke, at det lige så stille trækker mere og mere at flytte nærmere hende ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#10091 lagoni 15 år siden
#10092 elwood 15 år siden
Kan ikke lade være med og ryste på hovedet hver gang jeg ser den reklame for programmet.
Det virker bare så langt ude, nå men heldigvis ikke noget jeg følger med i.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10093 Michael Andersen 15 år siden
Der mangler bare lige temaet fra "The Running Man", så er den ved at være der. Den bruger de nok næste år, når det skal være endnu mere EXTREME!
#10094 elwood 15 år siden
Men er som om at det næste skridt bliver et Running man koncept, eller battle royale med våben.
#10095 evermind 15 år siden
Anyway, sidder og stener lidt med daggammel Baconlasagne efter at være vendt hjem fra "District 9" (filmen, ikke stedet!) i Imperial og et efterfølgende besøg hos en veninde, som netop har født og bedt mig være onkel for datteren. Sød lille klump ... dejligt stille. :)
Og så har der sgu været brand på mit arbejde i weekenden, så det ser ud til, at jeg først skal møde igen på onsdag. Jeg må huske at belønne dværgen for de kommende par fridage. :P
Endelig glæder jeg mig bare til at gense min kæreste ... Det er nogen tid siden. Hun kommer i løbet af de næste par timer og bliver indtil torsdag, så det er egentlig udmærket timing med de fridage. Jeg kan mærke, at det lige så stille trækker mere og mere at flytte nærmere hende ...
#10096 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#10097 elwood 15 år siden
TAG TØJET ALT! ALT TØJET! ALT TØJET SKAL AF I KÆMPER OM EN KVART MILLION!!!
8-)
Nogenlunde husket.
#10098 filmz-jonasgr 15 år siden
Det er nok ikke for ingenting at han har spillet sammen med Peter Schmeichel.
'Cause I'm evil"
#10099 elwood 15 år siden
#10100 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"