Gravatar

#10101 wimmie 15 år siden

Sidder og kigger på hoteller i Miami og New Orleans - glæder mig vildt til at skulle afsted...nu er det også næsten et år siden jeg har været i USA :P

Bliver fedt at komme til New Orleans igen; mon ikke man ser en zombie eller to? Det er jo USAs voodoo-hovedstad :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10102 dyg 15 år siden

Zombie Dance!! (Til sidst i videoen)

I morges gik jeg i gang med at rydde op i gamle billeder, hvor jeg faldt over billederne fra vores Route 66 tur sidste år. Nu sidder jeg og længes efter USA :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10103 evermind 15 år siden

Ahhh, the zombies ... :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10104 gi-jones 15 år siden

Har netop lagt den sidste afgørende hånd på min kortfilm Madding. Det bliver stort :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10105 dyg 15 år siden

#10104 - Awesome!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10106 evermind 15 år siden

#10104 Nizzle og tillykke, det bliver spændende at se den!

Så bliver der måske snart tid til at se på lidt zombie-fun? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10107 Highland Park 15 år siden

Elaines ekskæreste skal opereres. Det lykkes Kramer at få lov til at overvære operationen, men måske er det en fejl at spise mintpastiller på en operationsstue. Jerry er begyndt at gå ud med en sød pige, men det er lykkedes ham at glemme, hvad hun hedder. Han ved kun, at hendes navn rimer på en kvindelig kropsdel - men hvilken?

Med den beskrivelse bliver jeg sgu nødt til at se afsnittet for at undgå at ligge søvnløs hele natten...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10108 filmz-jonasgr 15 år siden

Kan godt huske at jeg har set afsnittet, kan bare ikke huske detaljerne. Nå men jeg må hellere se afsnittet af verdens sjoveste serie.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10109 Highland Park 15 år siden

De næste 45 minutter er hermed afsat til at nedfælde pigenavne, der rimer på kvindelige kropsdele.
Lad os få nogle bud på bordet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10110 evermind 15 år siden

Sisse?

Skriv ny kommentar: