Gravatar

#1011 Takfornu 16 år siden

# 1007, 1008 og 1009 Takker for de rare ord - Jeg skulle nok bare have valg at sige at jeg indtil videre bliver hjemme i stedet for at være den "flinke" og sige hvad der sker :-/

Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1012 Takfornu 16 år siden

# 1007, 1008 og 1009 Takker for de rare ord - Jeg skulle nok bare have valg at sige at jeg indtil videre bliver hjemme i stedet for at være den "flinke" og sige hvad der sker :-/

Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1013 elwood 16 år siden

forsøger og komme ind på sony's beta forum.

eller rettere sagt finde det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1014 elwood 16 år siden

Nåja hvis nogen ku huske jeg skrev for stk. tid siden om min onkel der var forsvundet...

Ja han er så fudnet igen, min kusines mand ringede til Arbejdsformidlingen og jo de kendte da godt Georg, det viser sig han var rejst til Norge for at arbejde lidt!

Skør mand ham min onkel...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1015 wiseguy 16 år siden

#1014 ren "Into the Wild" ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1016 davenport 16 år siden

Per, har sendt dig en mail på FB.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1017 gi-jones 16 år siden

Seriøst. Burde vi ikke lave en ny tråd? Bare for gamle dages skyld?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1018 elwood 16 år siden

Nej jeg vil se en ti-ciffret post count 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1019 Bony 16 år siden

Hvordan er det med told fra Hong Kong? Er det ikke noget med at der er specielle regler med forsendelser derfra?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1020 davenport 16 år siden

Indtil videre blogrekord igår med 39 besøgende. Det er da egentligt meget godt gået, i betragtning af, at jeg kun kender jer nørder... ;D

Tror jeg vil skrive et indlæg, bare fordi jeg har muligheden, og ingen kan stoppe mig! Ren Ober Sturmbahnfürer!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: