# 1007, 1008 og 1009 Takker for de rare ord - Jeg skulle nok bare have valg at sige at jeg indtil videre bliver hjemme i stedet for at være den "flinke" og sige hvad der sker :-/
Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)
# 1007, 1008 og 1009 Takker for de rare ord - Jeg skulle nok bare have valg at sige at jeg indtil videre bliver hjemme i stedet for at være den "flinke" og sige hvad der sker :-/
Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)
Nåja hvis nogen ku huske jeg skrev for stk. tid siden om min onkel der var forsvundet...
Ja han er så fudnet igen, min kusines mand ringede til Arbejdsformidlingen og jo de kendte da godt Georg, det viser sig han var rejst til Norge for at arbejde lidt!
Skør mand ham min onkel...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1011 Takfornu 16 år siden
#1012 Takfornu 16 år siden
#1013 elwood 16 år siden
eller rettere sagt finde det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1014 elwood 16 år siden
Ja han er så fudnet igen, min kusines mand ringede til Arbejdsformidlingen og jo de kendte da godt Georg, det viser sig han var rejst til Norge for at arbejde lidt!
Skør mand ham min onkel...
#1015 wiseguy 16 år siden
#1016 davenport 16 år siden
#1017 gi-jones 16 år siden
#1018 elwood 16 år siden
#1019 Bony 16 år siden
#1020 davenport 16 år siden
Tror jeg vil skrive et indlæg, bare fordi jeg har muligheden, og ingen kan stoppe mig! Ren Ober Sturmbahnfürer!